poniedziałek, 3 kwietnia 2017

W końcu mamy naszą kuchnię...

Trwało to ponad trzy miesiące ale w końcu jest! Nasza wymarzona kuchnia. Od jakiegoś czasu możemy normalnie funkcjonować. Tak więc mamy teraz dużą kuchnie i część jadalnianą, gdzie stoi stół i komoda. Doczekałam się mnóstwa miejsca, dwóch okien, pięknego i długiego blatu. Szafki górne zniknęły ale mam jeszcze więcej miejsca niż poprzednio.

Miesiące pełne wysiłku, ciężkiej pracy, włożonego serca. Każdego dnia po pracy staraliśmy się robić tyle ile sił wystarczyło. Pracom nie było końca, wywalanie ściany, położenie nowej oddzielającej spiżarnie od kuchni. Malowanie mebli, ścian, położenie paneli podłogowych, cegły (każdą z nich mój mąż własnoręcznie, osobno kleił do ściany) no i najlepsze fugowanie (pierwszy i ostatni raz:):) 

Wszystko zrobiliśmy sami. Głównie to mój zdolny mąż robił, ja byłam jak to ładnie nazwę jego asystentką, czyli podaj i posprzątaj:) W późniejszym czasie mogłam się wykazać malowaniem mebli, ścian. 

Tak więc zapraszam do zwiedzania:) 

Bardzo lubimy teraz tutaj przesiadywać:) zrobiło się jasno i klimatycznie.

Znalazło się też miejsce na klucze
Na ścianie między oknami jeszcze coś zawiśnie tylko wciąż szukam tego czegoś:)
Krzesło-hoker dostałam od mojej przyjaciółki, przydaje się w myciu okien, wieszaniu firanek czy jak czekam kiedy woda na herbatę się zagotuje:) lubię go:)
Na ścianie chcemy jeszcze powiesić drążki na kubki, a tutaj znalazło się miejsce na malutkie patelnie.
Marzyłam o małym zlewie i się doczekałam:)
Oczywiście mieliśmy pomocników:) Co chwila młoda coś zabierała a później znajdywaliśmy a to folie a to pędzle, śrubokręty itp:)

Mieliśmy problem ze znalezieniem parapetów więc pomalowaliśmy nasze stare kafelki, dodaliśmy motyw ceglany i teraz całość spełnia nasze oczekiwania:)
W końcu mogę przyozdobić dom na święta

Zmieniliśmy też uchwyty w szafkach

Udało mi się znaleźć na blogu kilka fotek jak to było poprzednio.
Wcześniej kuchnia była podłużna, wąska i na naszą dwójkę za mała:)












Po tak dużym i długim remoncie stwierdziłam, że jesteśmy  z mężem bardzo zgranym i dobrym zespołem! Razem zdziałamy wszystko!:)
 Za jakiś czas niech tylko trochę złapiemy oddech chciałabym się zabrać za salon:) ale o tym póki co ciiii....:):):)

Dziś pracowity dzień, czas wiosennych porządków rozpoczęty:) Uciekam...

Częściej znajdziecie mnie na instagramie tak więc zapraszam:)

Patrycja

15 komentarzy:

  1. Pięknie to wszystko zaplanowaliscie i wykonaliście, niezła z was ekipa remontować. Jeszcze trochę i zlecenia będziecie dostawać hi hi hi. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka dziękuję bardzo!:) A tak to prawda niezła z nas ekipa:) a zlecenia czemu nie?? hihi:)
      Uściski

      Patrycja

      Usuń
  2. Jest pięknie. Życzę miłych chwil w przemienionym wnętrzu. Super z Was ekipa : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo:) Dla nas jest cudownie, po naszemu, zrobione z sercem i ciężką pracą dlatego każda teraz chwila spędzona w kuchni jest dla nas bardzo miła:)

      Pozdrawiam ciepło

      Patrycja

      Usuń
  3. Super, kawał dobrej roboty. A co myślisz o tym by postawić stół pomiędzy oknami, krótszą stroną przy ścianie? Będzie jaśniej przy jedzeniu i zawsze można w okienko spojrzeć na zieleń:)
    Pozdrawiam cieplutko, wiosennie.
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Ze stołem wędrowaliśmy po całej kuchni, właśnie najlepiej przypasował nam w części "jadalnianej" na środku. Ale znając moje możliwości pewnie kiedyś skorzystam z Twojej propozycji i stół nie raz zmieni miejsce:)
      Ogólnie w kuchni mamy bardzo jasno,zdjęcia tego nie oddają.

      Pozdrawiam ciepło

      Patrycja

      Usuń
  4. Ten pomysł ze stołem pomiędzy oknami genialny spróbuj:) Pięknie skomponowały się dodatki:) Sielsko musi byc;)

    OdpowiedzUsuń
  5. taka cegła na ścianie to moje marzenie...pięknie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma na co czekać:) marzenie do spełnienia... Dziekujemy! My też zawsze chcieliśmy mieć cegłę w domu no i mamy:) Pozdrawiam

      Patrycja

      Usuń
  6. Kuchnia wygląda bardzo uroczo, dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo:) pozdrawiam ciepło

      Patrycja

      Usuń
  7. PRZEPIEKNA METAMORFOZA!!!!!! wspaniale moc liczyc na naszych mężow...pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Tak to prawda:) pozdrawiam

      Usuń
  8. Pięknie wszystko wymyśliliście :) Efekt świetny! Rozumiem Twoje szczęście bo mieć taką kuchnię to na prawdę ogromna radosć dla każdej z nas :)
    P.S. sprawdź proszę maila :)

    OdpowiedzUsuń