niedziela, 17 lipca 2016

Już za dwa tygodnie długo wyczekiwany przez nas urlop:)
Chcieliśmy wyjechać na Mazury spontanicznie, jednak mój wspaniały małżonek znalazł niesamowite miejsce tuż obok Mikołajek. W tamtym roku nie było nam dane wyjechać więc teraz chcemy odpocząć za te dwa lata:) Bliżej wyjazdu chce sporządzić mapę co możemy zwiedzić, okolice i jeziora które chcielibyśmy zobaczyć. Zdecydowanie na liście znajdzie się wschód słońca nad jeziorem, marzy mi się wschód słońca nad morzem ale nigdy nie daliśmy rady wstać tak wcześniej... Od czegoś trzeba zacząć dziś jezioro, jutro morze:)
 
Zdjęcia zostały zrobione kilka dni temu jeszcze zanim deszcz do nas przyszedł i niestety nie chce odejść..

Za mną robienie przetworów, z malin powstały soki do deserów, lodów ...

Z wiśni wyszło kilkanaście butelek soku z czego kilka już skonsumowaliśmy:)


Zapach róż przyniosłam do domu, cudowne...

Nasz ogród, gdzie króluje mama mojego męża, my tylko pomagamy w pracach:)

Paprykowe pomidorki, uwielbiam. Za niedługo będzie je można zjeść

Pomidorki koktajlowe które hodujemy na balkonie






 
W zeszłą sobotę byliśmy u naszych przyjaciół na grillu, pogoda dopisała, biegaliśmy z latawcem, puszczaliśmy bańki mydlane przy czym dużo się uśmialiśmy :)
:)

Pięknego tygodnia kochani!
Patrycja

9 komentarzy:

  1. Jakie sielskie, wakacyjne i pełne smaków lata fotki. Cudownego wypoczynku i pięknego tygodnia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio:) ten czas wakacyjny tak pędzi..
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Piekne, kolorowe, letnie kadry : ) Życzę super wakacji i pięknego wschodu słońca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) I wzajemnie udanych wakacji.

      Usuń
  3. Ja też zawsze spisuje ciekawe miejsca, które zwiedzamy podczas naszych wycieczek, a zdjęcia cudo, prawie czuć zapach tych pięknych kwiatów i świetnych pomidorków, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ja też lubię dużo rzeczy zapisywać, w teraźniejszy urlop planuje zbierać wszystkie wspomnienia i skrupulatnie je zapisywać, zatrzymywać na zdjęciach. Zapraszam do rozgoszczenia się:)

      Usuń
  4. Pati mam nadzieję, że wakacje wam się udadzą :) Fajnie, że masz chwilę na prowadzenie bloga :) Ja planuje pojawić się wreszcie na niaf niaf, tylko ta chwila zawsze się odwleka :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny urodzaj- takie swojskie warzywka czy owoce są zdecydowanie najlepsze😊Życzę wspaniałych wakacji😊

    OdpowiedzUsuń