poniedziałek, 16 maja 2016

Regał na książki już jest:)

Myślałam o nim od dawna, książki walały mi się po wszystkich szafkach, półkach a nawet w garderobie. Ostatnio coraz więcej ich kupuję, pochłaniają mnie:) Kilka dni temu byłam w Jysk-u i tam wypatrzyłam fajny regał przeceniony o 50%. I na dodatek wpasowała się idealnie w naszą sypialnie. 


Teraz wszystkie moje książki znalazły się w jednym miejscu, mogę więc dalej poszerzać swoją biblioteczkę:)



Ostatnio zaczytałam się w poradnikach między innymi w "Twórcza Partnerka" Lindy Dillow, czyli jak być najlepszą przyjaciółką, pomocnicą, żoną, partnerką dla swojego męża ale też nie zaniedbywać siebie. Moim największym marzeniem było założenie rodziny, mieć szczęśliwy, ciepły dom dlatego lubię czasami zajrzeć do książek o takiej tematyce, która może wnieść coś nowego a na pewno dobrego do naszego życia:)

Mamy też w naszej rodzinie nowego członka, suczka o imieniu Maja:) słodziak mały.


Pięknego tygodnia!
Patrycja

17 komentarzy:

  1. Pasuje idealnie fajnie Wam się wypełnia sypialnia :) Myślę, że coraz bardziej w sielskim stylu rustykalnym to widzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) w sypialni robi się coraz przytulniej, jeszcze kilka drobiazgów i będzie dopełniona:)

      Usuń
  2. Świetny regał - znam go dobrze, bo identyczny kupiłam bratu (niestety,bez przeceny;) Sunia śliczna, a książka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka Majunia :)) Regał na książki super sprawa, ja niestety nie mam, gdzie upychać ksiązki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjna sprawa:) Też miałam ten problem, nie miałam miejsca gdzie bym mogła ładnie wyeksponować książki, a ten regał odrazu mi się spodobał i bardzo fajnie wkomponował się w sypialnie:)
      Może Ty spróbuj jakiś półek? Zawsze one mniej miejsca zajmują:)
      Pozdrowionka

      Usuń
  4. Jaka słodka psinka.
    A regał świetny. I te perfekcyjnie ułożone ksiazki-super:)
    całusy- miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Regalik prezentuje się ekstra i książki wyeksponowane w należyty sposób:-)
    Piesio słodki:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A Majeczka jest przesłodka, ale też coraz częściej pokazuje pazurki;) także mamy wesoło w domu..

      Usuń
  6. Maja faktycznie jest słodka....fajnie że rodzinka się powiększa o czworonogi...no a taki regał sama bym chętnie upolowała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze marzyłam o dużej psiej rodzinie:) Kiedyś może jeszcze trzeci piesek z nami zamieszka, kto wie..:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Świetny. No i zostało jeszcze całkiem sporo miejsca na nowe zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta o tym samym pomyślałam:) Nawet powiedziałam mojemu mężowi,że muszę poszerzyć swój książkowy zbiór:):)

      Usuń