środa, 4 maja 2016

Mój pierwszy album scrabookingowy - małe migawki

Witajcie moi mili (jeżeli jeszcze ktokolwiek tutaj zagląda;). Dziś chciałbym Wam pokazać czym ostatnio się zajmuję i co sprawia mi niesamowitą frajdę!:)
Chodzi o album robiony metodą scrabookingową, którą już od kilku lat chciałam wypróbować. Za niedługo moja chrześnica skończy 3 latka (kiedy to zleciało?:) i pomyślałam, że dobrze by było w końcu się zmobilizować i sprezentować jej piękną pamiątkę z pierwszych lat życia.


W albumie starałam się przedstawić pewną historię, zaczęłam zdjęciami z  końcówki ciąży i napisem "Czekamy na Ciebie" później oczywiście narodziny, chrzciny, pierwsze momenty życia, i coraz to starsze zdjęcia.
Pokaże tylko migawki albumu
Drewniany napis na kuli ziemskiej "Jesteś całym moim światem" skradł moje serce. 
Umieściłam go wśród zdjęć rodziców z Karolcią jak miała zaledwie kilka dni.

Guziczkowe słoniki - są bombowe i pasują do wszystkiego:)

Nie mogło zabraknąć odcisków dłoni i stóp...

 



Powstały też strony jak Karolcia śpi, niesamowicie słodkie ujęcia. Dodałam do nich coś osobistego..modlitwę "Aniele Boże..." Jest to pierwsza modlitwa którą nauczyła ją mama. Myślę, że pozostanie piękną pamiątką
 
 























Inne ujęcia coraz to starszej Karolci:)

 Poświęciłam też strony na zdjęcia z bliskimi z ciociami, wujkami, babciami, dziadkami i oczywiście napis między innymi "Kochamy Cię":)
 Pojawiło się także lato i jej pierwszy basenik
 
 Motywy zwierzęce idealnie się wpasowały:)
 


Be Happy:):):):)

























I to by było na tyle. Czekam na kolejną partię zdjęć która ma być dostarczona już jutro i biorę się za dalszą część albumu, niewiele czasu mi zostało. 
Nie spodziewałam się, że tworzenie albumu tą metodą sprawi mi tyle radości, wena nie opuszczała mnie na krok. 
Mam nadzieje, że ujrzycie w tych zdjęciach troszkę więcej niż one przedstawiają niestety nie mogę ukazać go w całości.

Trzymajcie się ciepło!

Patrycja

Ps. Przepraszam za jakość niektórych zdjęć.

8 komentarzy:

  1. Ja zaglądam!!!!
    Taki album, to wspaniała pamiątka, dla dziecka. Dla rodziców także. Więc Twoja nieobecnośc jest uzasadniona:)
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Natalio:) a moja obecność jest spowodowana małymi zakrętami życiowymi..;)
      Pozdrawiam Cię ciepło i dziękuje że zaglądasz do BeHappy:)

      Usuń
  2. ja tez zaglądam , i zostawię tu pomysł , który kiedyś ktoś wymyślił robiąc taki album jednej z moich córek , są zostawione puste kartki tylko z tytułem na gorze strony i ramka na zdjęcie, z kolejnych urodzin aż do osiemnastych , co rocznie wklejałam jej tam zdjęcie z tortem urodzinowym , teraz już sam sobie wkleja zdjęcie i nawet coś tam podpisuje pod zdjęciem, ostatnio np jakiego smaku był tort urodzinowy , była tez strona na pamiatke - pierwszy dzień w szkole , pierwsza komunia święta i jest strona ,nadal nie wypełniona , na pierwsza miłość , moze się przyda moja podpowiedz , pozdrawiam Mags

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Mags:):) I za to że tu zaglądasz i za świetny pomysł..Napewno go wykorzystam kiedyś. Sama bym chciała w przyszłości robić takie albumy swoim dzieciaczkom, a coroczne wklejanie zdjęć z urodzin, pokazuje jak ono dorasta, świetny pomysł!:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba wykonanie. Album będzie piękną pamiątką na całe życie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A tak album bardzo się spodobał i wszyscy właśnie to mówili, że będzie on piękną pamiątką :)

      Usuń
  5. Cudowna pamiątka, ręczne wykonanie to dzisiaj bezcenne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A ja właśnie lubię te ręcznie wykonane rzeczy, bardzo sobie je cenie:)

      Usuń