czwartek, 24 marca 2016

Kilka kadrów...

Mało bywam w świecie wirtualnym...ważne sprawy zajmują teraz moje życie. Nie chce jednak całkiem odciąć się od BeHappy, bo wiem, że jak już wszystko minie i będzie dobrze dalej poprowadzę bloga, dalej zacznę o nim myśleć. Dziś chciałabym wrzucić kilka fotek, co u mnie nowego...?:)

Serduszka zagościły również w naszej sypialni (mam ich więcej:)

  Nasze szczęście małe:) Cały czas walczymy z jej chorobą, prawdopodobnie reumatyzm, w najgorszym dniu nie chce wyjść na dwór, jeść, cały dzień potrafi leżeć w łóżku i spać..Ale ostatnio ma tylko dobre dni i oby ich jak najwięcej, słoneczko i piękna pogoda zdecydowanie jej służą:)
 Nowy stojak na kwiaty był mi potrzebny do pustego rogu koło garderoby. Idealnie się tam wpisał:)
 
 Ostatnio bardzo dużo wolnego czasu poświęcam na czytanie... Seria ..Nad Rozlewiskiem skradła moje serce - kocham takie wiejskie klimaty:)
Zdecydowanie potrzebuje regału na książki - czas o nim pomyśleć:)

Do naszego domu również zapukała wiosna



Mam nadzieję, że do świąt jeszcze tu wpadnę:)
Ściskam ciepło
Patrycja

3 komentarze:

  1. Zdrówka dla psinki i radosnych świąt dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło, ze się pojawiłaś tutaj.
    Śliczne migawki:) Wesołych i rodzinnych Świąt kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) W tym samym czasie wstawiamy posta;) Lubię widzieć Twoje mieszkanko:) Ah te tulipany na wiosnę je kocham:) I jeszcze pastelowy róż....wow:)

    OdpowiedzUsuń