poniedziałek, 21 grudnia 2015

Przedświateczne kadry:)

Kochani tak jak u większości z Was panuje przedświąteczna gorączka tak i u mnie czas goni jak szalony a wciąż go mało i mało... Ale nie narzekam jest fajnie, jest świątecznie.

W małym skrócie to co ostatnio się u mnie dzieję...
Przede wszystkim jest wiankowo i ciasteczkowo:)

Dwa duże wianki zawisły dziś na wejściowych drzwiach naszego kościoła

Pośrodku małego wianka zrobionego między innymi z szyszek bukowiny stanął aniołek-świecznik, którego dostałam jako nastolatka:)
A poniżej zasypię Was ciasteczkowymi zdjęciami :) 
Piernikowe choinki..

Ciasteczka kruche, pierniczki...

 
 Rogaliki z dżemikiem domowej roboty
 
 Kokosanki

 Napiekłam się w ten weekend ale uśmiech na twarzach obdarowanych bezcenny:)


Więcej zdjęć możecie zobaczyć na moim Instagramie zapraszam w chwili wolnej:)

A jak tam u Was przygotowania do świąt? Już za 3 dni mamy wigilie..niewiarygodne jak to szybko leci:)
Pięknego tygodnia
Patrycja


3 komentarze:

  1. Ile pachnacych pierniczków mmm :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Blat w Twojej kuchni wygląda jak linia produkcyjna :) Smakowite zdjęcia. U mnie praca według grafika. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite wypieki, piękne dekoracje, wianki wspaniałe... Perfekcja w każdym calu. Ściskam juz prawie świątecznie kochana :)

    OdpowiedzUsuń