środa, 18 listopada 2015

Kalendarz adwentowy

Za kilka dni mamy grudzień, czas więc już po raz czwarty zadbać o kalendarz adwentowy, który umili nam codzienne, wczesne wstawanie. W tym roku sama go uszyłam, śliczny materiał który kiedyś kupiłam w ciucholandzie a którego nie miałam pomysłu jak wykorzystać, w końcu swoje zastosowanie znalazł! Materiał poskładałam, zszyłam i przyszyłam (nie idealnie) do niego 24 małe kieszonki, a na nie dokleiłam z poprzednich lat gwiazdki z cyferkami. Oczywiście bliżej świąt kalendarz zyska oprawy świątecznej dookoła:)
 
Od jakiegoś już czasu myślałam o tym co trafi do kieszonek i stanęło na tym że napiszemy za co chcemy podziękować Bogu, żebyśmy sobie codziennie mogli uświadamiać ile mamy, a nie do końca w tej gonitwie umiemy to dostrzec i docenić. Ja zapiszę 12 karteczek a mąż kolejne 12 i tak co rano z jednej kieszonki wyciągniemy magiczny liściki i podziękujemy.
 
 
  Kalendarze z poprzednich lat możecie zobaczyć tutaj i tutaj
 

Grudzień ciepłego i dobrego słowa, grudzień pełen pozytywnych przemyśleń i podziękowań.Taki chce, żeby był nas grudzień:) 
 Ciekawa jestem Waszych pomysłów na kalendarze adwentowe??
Do zobaczenia już niebawem...

12 komentarzy:

  1. Kochana, no Kalendarz jest genialny :) Bardzo mi się podoba. Ja niestety nie robie kalendarza adwentowego, bo nie mam dzieci. Ale ta inicjatywa z dobrym słowem, małym upominkiem jest super. Pozdrawiam i ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa:) My też jeszcze nie mamy dzieci, ale ta tradycja tak mi się spodobała, że czemu by nie wprowadzić ją do siebie by jeszcze więcej dowiedzieć się o sobie nawzajem i wspólnie, w radości wyczekiwać pierwszej gwiazdki:)
      Pozdrawiam Cię cieplutko

      Usuń
  2. Wspaniały pomysł na kalendarz :)) Pięknie go uszyłaś , jest nie tylko świetnym kalendarzem adwentowym ale i piękną dekoracją pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo:)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Piękna dekoracja i super pomysł z karteczkami. Od tego jest ten czas aby się zatrzymać. Adwent jest nie tylko dla dzieci. Podoba mi się ta wersja dla dorosłych. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mi też jak najbardziej podoba się wersja dla dorosłych, w końcu my tez wyczekujemy pierwszej gwiazdki:):)

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Przytulnie u Ciebie, bardzo :) Kalendarz super. Ja nie będę miała, ale kiedyś mam nadzieję tak :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i bardzo polecam idee kalendarza adwentowego:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowa z Ciebie babeczka... Podziwiam zdolności, Ja niestety mam dwie lewe ręce do szycia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:) Co do szycia to tylko trochę i podstawy, a i też nigdy moich "szyjątek" nie dałabym nikomu - za dużo nie dociągnięć:):):)
      Pozdrawiam ciepło
      Patrycja

      Usuń
  7. Hej Pati :) nie wiem czy odczytałaś moją poprzednią wiadomość na fb :) jak nie to się przypominam :) Moja maszyna niestety poszła do naprawy i koniec z szyciem na święta :( A kalendarz wyszedł bardzo fajny, ja nigdy takiego nie miała :D wogóle nie miałam żadnego kalendarza adwentowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kalendarza adwentowy jest BAJECZNY, zakochałam się. wow. powinnaś zająć się szyciem:)

    OdpowiedzUsuń