poniedziałek, 19 października 2015

Z jesiennych liści...

Dzisiejsze popołudnie spędziłam na tworzeniu małych cudenek:) Znajoma nauczyła mnie jak zrobić piękny bukiet róż z jesiennych liści. Zdecydowanie za mało ich nazbierałam, jutro muszę wybrać się na spacer po więcej jesiennych skarbów. Bukiet można ususzyć sobie w domu, komuś podarować czy też można z niego zrobić stroik na zbliżający się 1 listopada.



Jakiś czas temu wzięłam się w końcu za uszycie kilku owoców i warzyw z materiału dla mojej chrześnicy. A oto co wyszło....

:)
Udanego tygodnia moi mili:)
Patrycja

4 komentarze:

  1. Pomysł na stroik z liści bardzo mi się podoba:) A Twoje szyjątka pierwsza klasa! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jesienne różyczki:) Szyjątka super:) ściskam cieplutko kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na jesienną dekorację i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne różyczki z liści, fajne i niebanalna jesienna dekoracja :))
    Śliczności poszyłaś :))

    OdpowiedzUsuń