poniedziałek, 7 września 2015

Wyniki Candy i moja piernikowa wygrana:)

Witajcie moi drodzy:)
Na początku chciałabym się pochwalić moją piernikową wygraną u Kasi z Domu pod brzozą. Przesyłka przeze mnie oczekiwana dziś doszła. Kasiu dziękuję Ci bardzo za takie smakowitości:) Pierniczki wyglądają ślicznie a pachną mmm...jak ich szybko nie zjemy to będzie cud...:)

Po całym dniu spędzonym w pracy wróciwszy do domu czekała na mnie paczuszka, razem z mężem odpakowywaliśmy pierniczki, on też był ich bardzo ciekawy:)
 



A teraz kolej na wyniki pierwszego candy Be Happy:) nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że wzięło w nim udział aż 42 osoby. Dziś pora na wyniki...
Męska dłoń wylosowała...
 
Bardzo proszę o kontakt na mój meil: byhappyyyy@gmail.com 

Dziewczyny dziękuję za zabawę i mam nadzieję, że za jakiś czas to powtórzymy  :)

Udanego tygodnia

Patrycja

16 komentarzy:

  1. Śliczne te pierniczki:) Gratuluję wygranej:)
    pięknego tygodnia kochana-buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję przepysznych pierniczków i dzięki za zabawę :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne pierniki! :) A ja dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam cudne pierniczki w wykonania Kasi, aż żal jeść takie piękne!
    Gratuluje słodkiej wygranej, a także dziękuję za miła zabawę u Ciebie:)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia to tylko zdjęcia robiła. Pierniki piecze i dekoruje Magda. Pozdrawiam serdecznie Kaśka

      Usuń
  5. Przepiękne pierniki. Cudownie udekorowane. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaaaa to jaaaa :) ale super DZIĘKUJĘ :) JUŻ PISZĘ MAILA :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za zabawę ;) Mam nadzieję, że dochodzisz do siebie Patrysiu. Mocno CIę ściskam. Na razie odpoczywaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla szczęściary :) Dzięki za zabawę. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje , dzięki za świetną zabawę i zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To nie pierniki to dzieła sztuki chyba bym ich nie zjadła za ładne. Dziękuję za miłą zabawę pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierniczki przecudowne :) Gratuluję zwyciężczyni :) Czekam na następną zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję i dzięki za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się że pierniki dotarły w całości. No i że co się spodobały. Razem z Magdą jeszcze raz gratulujemy . I smacznego.k

    OdpowiedzUsuń