poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Mały misz masz..czyli lampka biurkowa I niedzielna wycieczka we dwoje...:)

Kochani wpadłam dosłownie na chwilę, tyle rzeczy dziś do zrobienia jeszcze przede mną. A chciałam do Was napisać:)
 Na pierwszy ogień pójdzie lampka na biurko mojego małżonka:) Bardzo nam się podoba a cena jeszcze bardziej przecena z prawie 80 złotych na 19,99:) Jakby ktoś reflektował taka promocja jest w Tesco, nie wiem czy we wszystkich ale w Gliwicach napewno:)
 
Pomimo, że lampa jest raczej nowoczesna to pasuje do nas:)
Wczoraj postanowiliśmy uczcić zakończenie wakacji tylko we dwójkę, wybraliśmy się więc na lody do Raciborza:) Jedna z naszych pierwszych randek miała właśnie tam miejsce, więc pojechaliśmy troszkę z sentymentu jak i ze względu na przepyszną mrożoną kawę, o której mój mąż często mi wspominał jednak pomimo bycia tam kilka razy nie mieliśmy szczęścia trafić na otwartą kawiarenkę, tym razem się udało...Kawusia niepozornie wyglądająca poprostu niebo w gębie:):)
Pospacerowaliśmy po ryneczku, pobyliśmy razem, nacieszyliśmy się piękną pogodą, ochłodziliśmy smakołykami i do domciu:)
Jeszcze tylko wspomnę o mojej małej miłości:) naszym pupilu, dalej niestety choruje najgorsze jest to, że pomimo miliona badań nie wiadomo co jej jest;( ale nadal walczymy!! My jak i ona się nie poddajemy, teraz po zastrzykach a nawet kroplówce już jest dużo lepiej ale to tylko "chwilowe uśpienie" choroby. 
Od kilka dni specjalnie gotuje dla naszej psinki:) Stworzyłam dla niej menu na podstawie diety BARF, jeżeli ktoś ma ochotę może sobie poczytać na internecie co to za dieta:)
Żegnam się z Wami przepięknym widokiem jaki ostatnio widujemy co noc, jest pięknie:)
Zapraszam tych co jeszcze nie mieli okazji na moje candy  tutaj, już za kilka dni losowanie:):)

 

 AAA....bym zapomniała jakis czas temu założyłam sobie konto na instagramie od czasu do czasu wrzucam tam zdjęcia jeśli macie ochotę zapraszam tutaj INSTAGRAM 

Patrycja


5 komentarzy:

  1. o kurcze....zdrówka dla Waszej psiny....

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampka jest piękna. Wypad piękny i bardzo smakowity. Czasem takie chwile są bardzo potrzebne. Oby wasza psinka jak najszybciej doszła do zdrówka. Caluski

    OdpowiedzUsuń
  3. Lampka rewelacyjna. Mam nadzieję, że niedługo zatrzymasz się i będziesz miała chwilę się polenić ;) Daj spokój czasami z obowiązkami :):);) Dzień brudasa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedna psinka, mam nadzieję, że szybko pokona choróbsko.
    Fajny wypad sobie zrobiliście...ależ zjadłabym taki lodowy deser, wygląda przepysznie :)))
    Lampka super, niezła przecena :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wycieczka. Widzę, że pogoda dopisała.
    Lampka świetnie się prezentuje. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń