niedziela, 7 czerwca 2015

Truskawki pod kruszonką

Mamy czerwiec są i truskawki:) Chyba jak w większości domów truskawki są teraz częstymi gośćmi. U nas były już w postaci koktajlów, deserów - galaretki jak i nawet w postaci obiadu - makaron z truskawkami który przywołuje u mnie smaki z dzieciństwa które uwielbiam. Chociaż powiem Wam, że spotkałam się z osobami, które nigdy nie jadły makaronu z truskawkami...
Przeżyłam szok! Jak to można nie jeść takich rarytasów:):):)
Aby jeszcze bardziej umilić sobie niedzielny poranek przyszedł czas na truskawki pod kruszonką, szybki, bezproblemowy wypiek i słodkości jak się patrzy:)

Mmmm...niebo w gębie:)
Pięknej niedzieli kochani


8 komentarzy:

  1. Mniam, robiłam różne owoce pod kruszonką ale truskawek jeszcze nie. Kruszonkę mam zamrożoną w pudełeczku na szybki deserek zawsze jest pod ręką. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz robiłam truskawki pod kruszonką, koniecznie spróbuj dla mnie super:)

      Usuń
  2. Ja truskawek z makaronem nie jadłam nigdy :))) z ryżem w dzieciństwie;)
    Truskawek pod kruszonką też nie jadłam . Ten deser robiłam z jabłkami, gruszkami, rabarbarem . Muszę spróbować;)
    Pozdrowienia Patti

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam makaron polany z gęstym koktajlem truskawkowym, u nas często gości w sezonie, moje dzieci też za nim przepadają. Dokładnie jak piszesz, prawdziwy rarytas :) I jaki prosty i szybki pomysł na obiad w upalny dzień ;) Kto nie jadł niech spróbuje, bo nie wie co traci! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne prawda?:) to moje smaki z dzieciństwa. Twoje dzieciaczki napewno też będą fajnie wspominać truskawkowe rarytasy:)
      Odsyłam pozdrowionka:*

      Usuń
  4. Uwielbiam owoce pod kruszonką..... cudownie smakują :))
    Masz prześliczne kokilki , ślicznie wygląda w nich deser :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, a jak smakuje:) to prezent od pewnej czarodziejki:)
    Odsyłam cieplutkie pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń