czwartek, 14 maja 2015

W kuchni i na słodko:)

Dzisiejszy dzień w pracy był męczący, mnóstwo obowiązków, mało czasu na ich wykonanie, ciągła bieganina...ale na szczęście jutro już piątek i weekend:) Przez większość dnia marzyłam o kawce i położeniu się do łóżka. Wszystkie obowiązki odłożyłam na bok, pora na reset:) Właśnie się relaksuje więc jeszcze z większą chęcią zaglądam dziś do Was i na Wasze blogi.
Tak jak wczoraj obiecałam będą małe nowości, które pojawiły się w kuchni. Są to cztery pojemniczki np. na herbatę, kawę, cukier czy inne produkty, które udało mi się kupić już jakiś czas temu. Jeden kosztował całe 2,50 grzechem było by przepuścić taką okazje, więc chwyciłam tyle ile było i mam:) 
Tym bardziej, że idealnie pasują do uwielbianej przeze mnie ceramiki Bolesławskiej:)
Gąski kupione na zeszłorocznym osiedlowym festynie również idealnie komponują się z moimi nowymi zdobyczami:)
 Pojemniki służą także jako wazon na pietruszkę czy koperek:)
 

W zeszłym roku zrobiłam po raz pierwszy miód z płatków mniszka lekarskiego, był tak pyszny, że większości rozdałam po rodzinie, sąsiadach, resztę zjedliśmy. W tym roku oczywiście postanowiliśmy znowu nazbierać żółte płatki i dwie porcje już zrobiliśmy. Dla chętnych przepis znajdziecie tutaj.
Kilka słoiczków już rozdane:)




Na koniec mała migawka naszego kuchennego okna:)


Żegnam się już z filiżanką kawy i uciekam pobuszować po Waszych domach :)
Do usłyszenia...

7 komentarzy:

  1. Śliczne, takie w wiejskim stylu, jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja też uwielbiam takie wiejskie, sielskie klimaty:) Dziękuję:)

      Usuń
  2. ja jak miś puchatek miodek uwielbiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pojemniczki, śliczny mają kolor :)
    Miód z mniszka pyszny i zdrowy i ja go robię :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. AH nie mogłam się doczekać i jestem pod wrażeniem:) Ale Ci się z nimi trafiło;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pojemniczki są śliczne i do tego ta cena. Mnie też nasżło na niebieskości w kuchni ostatnio i zakupiłam kilka nowych ceramicznych cudeniek ale nacieszę się nimi dopiero w sierpniu jak wrócę do PL/
    Serdeczności posyłam z upalnej już krainy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pojemniki, wprowadzają taki elegancki, rustykalny klimat. I te gąski :) Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń