środa, 11 marca 2015

Świąteczne przygotowania czas zacząć - Wielkanoc i szkło...

Już za  niespełna miesiąc czeka nas radosny, świąteczny czas - Wielkanoc, moi mili..
Pogoda ostatnio płata nam figle, wczoraj termometry wskazywały 16  stopni, był cudowny, słoneczny dzień, aż nie dało się usiedzieć w domu. Dziś od samiutkiego rana siąpi deszczem...ale to mi w ogóle nie przeszkadza do zabrania się za dekoracje Wielkanocne.  
Z reguły we wnętrzach na Wielkanoc przeważają pastele, piękna, świeża zieleń roślin, kurczaczki, baranki czy zajączki. I w tym roku ja postawiłam na pastele. Moim przewodnim kolorem jest błękit połączony ze szkłem w którym się po prostu zakochałam:) Szkło uszlachetnia, dodaje jeszcze więcej uroku i delikatności. Tak więc póki wizja mi się nie zmieni, błękit, biel, zieleń  i szkło będą królowały w tym roku na święta w naszym domu.
Te dwa przesłodkie, ceramiczne zajączki kupiłam w Kik-u, za niecałe 5 zł za sztukę. W tym sklepie czasami można naprawdę znaleźć coś ładnego i niedrogiego.
.
Przepiórcze jajeczka to zakup w pepco za również niecałe 5 zł. Kupiłam je w kolorze białym i błękitnym. Myślę, że będę musiała kolejne partie dokupić, tak mi się spodobały:)
Muszę już uciekać do swoich obowiązków, ale na koniec nie mogłam się powstrzymać i muszę podzielić się z wami naszym niesamowitym wschodem słońca:) Codziennie, no prawie codziennie takie piękne słoneczko grzeje nam z samego rana na buzie, budząc nas przy tym do kolejnego dnia:)
Na weekend planujemy przemalować salon na biało:) efekty mam nadzieję już w następnym poście. 
Żegnam się z Wami i do usłyszenia:)
Patrycja

6 komentarzy:

  1. Śliczne dekoracje..chyba czas na wycieczkę do Pepco:))pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne błękitne kolorki i takie wiosenne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. wielkanoc tuż tuż- śliczne te zajączki....

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak czas brać się za porządki.
    Piekny bluszcz trójlistny

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie fajne te zajączki. Błękit jajeczek dodaje taką inność, lekkośc. Czekam na efekty malowania. Ściskam ciepło;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są te dekoracje, szkoda że trafiłam na tego bloga akurat po świętach ;/

    OdpowiedzUsuń