niedziela, 22 marca 2015

Drobne zmiany

Zmiany w tytule postu dotyczą naszego salonu w którym zdecydowanie spędzamy najwięcej czasu. Remont dobiegł końca., zajął nam kilka dni, na przemian z innymi codziennymi obowiązkami malowaliśmy, sprzątaliśmy itd. Odświeżyliśmy ściany na śnieżnobiały kolor i wprowadziliśmy kilka drobnych zmian teraz jest bardziej przytulniej i cieplej :)
Wcześniej dwie ściany z dodatkiem brązu były jednak za ciemne (salon przed metamorfozą można zobaczyć klikając na zakładkę "salon") Mamy dwa duże okna które wcześniej miały długie zasłony teraz pozostawiłam tylko u góry delikatne firaneczki i jest zdecydowanie jaśniej, okna są odsłonięte i wrzucają do wnętrza mnóstwo naturalnego światła. Kilka ramek także znalazły się w innym miejscu, od razu lepiej. 
Jakiś czas temu pisałam Wam o nowym nabytku, szafce narożnej pod telewizor i  inne dodatkowe akcesoria mojego męża takie jak wieża czy projektor. Komódka jest drewniana i bardzo zbliżona odcieniem do naszych mebli. Przypominam, że stół oraz większa komoda pochodzą z różnych miejsc ale udało się nam je dopasować jakby pochodziły z pod tej samej ręki:)
Kolejne koszyczki na które ostatnio "zachorowałam" dołączyły do naszej rodziny:) Bardzo fajne, ładne no i mogę tam schować różne skarby które nie koniecznie chcę żeby leżały na wierzchu. Identyczny komplet ma swoje miejsce w łazience.

Jeszcze kilka drobnych poprawek przed nami, powieszenie innych ramek, przymocowanie listewek nad kominkiem, marzy nam się też duże lustro nad komoda..Więc powolutku będziemy dopieszczać nasz azyl. 
Przez kilka wolnych wieczorów zaczytałam się w poradniku dotyczącym mody "Francuski szyk". Lubię tak czasami zrobić sobie odskocznie od codzienności i książek które czytam częściej. Poznanie sekretów Francuzek co do ich urody i elegancji, czemu nie?:) 
Miłej niedzieli dla wszystkich. Mamy wiosnę, od razu milej na serduchu!:)
Ja uciekam leniuchować, tydzień dał nam w kość więc zdecydowanie należy się odpoczynek.
Patrycja

7 komentarzy:

  1. Życze odpoczynku po przemianach i nacieszajcie się odnowionym salonem. Wiosenne pozdrowienia : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:) oj tak dzisiejszy dzionek należy do najbardziej leniwych od dłuższego czasu:)
      Ściskam:)
      Patrycja

      Usuń
  2. Ja też leniuchuję, po minionym tygodniu jestem niemrawa i ciągle nie czuję się, jak nalezy brrr
    Przytulny macie salon :) Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to dziś koniecznie odpocznij, zaparz sobie pyszną herbatkę do tego coś słodkiego, dobry film i przede wszystkim miłe towarzystwo, napewno to doda Ci sił na kolejny tydzień:)
      Odpoczywaj:)

      Usuń
  3. Piękne zamiany, widać że tchnęłaś w salon dużo wiosny :) Ramki są genialnym elementem każdego wnętrza, jak do kogoś wejdę lubię spojrzeć na znajdujące się wewnątrz zdjęcia :) A koszyczki... ha, mam takich 3 komplety, w łazience, w szufladzie, i na przybory biurowe :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :)

    Takie rozjaśnienie mi się bardzo podoba. U mnie też były zmiany ;) Korytarz uzyskał białą poświatę ;)

    Pozdrawiam i życzę powodzenia przy kolejnych ulepszaniach wnętrza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lustro nad komodą - zawsze o tym marzyłam. :) Uwielbiam jasne przestrzenie!

    OdpowiedzUsuń