wtorek, 6 stycznia 2015

Poświątecznie:)

Witajcie kochani po długiej świątecznej przerwie, już jutro wraca nasza zwykła codzienność za którą ostatnio bardzo tęsknie:) 
Na początek chciałabym Wam życzyć Wszystkiego co najlepsze w tym Nowym 2015 Roku:)
Jakieś postanowienia noworoczne macie??
Ja mam jedno! I będę z całych sił dążyła do jego spełnienia:)

Poniżej kilka świątecznych migawek:)

Święta minęły w bardzo miłej atmosferze, wypoczęliśmy chyba za wszystkie czasy:)
Mnóstwo filmów świątecznych, rodzinnych obejrzeliśmy.
Wigilia którą urządziliśmy w naszym domu, udała się w 100%. Mogę odhaczyć kolejne już  na mojej liście marzenie spełnione ...
Ściskam Was mocno i do usłyszenia niebawem:)


7 komentarzy:

  1. Trzymam kuciuki za realizacje marzenia:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo, aż szkoda, że tak mało zdjęć! :)
    Najlepszego na Nowy Rok, dużooo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie:) a zdjęć mało, bo i z barku czasu nie udekorowałam domu tak jak zawsze. W te święta było troszkę skromniej ale tez ładnie:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Masz rację marzenia spełniamy , a nie marzymy , super migawki , a na Nowy Rok dużo pomysłów i ich realizacji , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeden cel i wszystkie siły skupię na nim:) marzenia trzeba spełniać, a mnie się to coraz częściej udaje, może dlatego, że są one przyziemne:)
      Pozdrawiam i dużo radości w Nowym Roku:)

      Usuń