poniedziałek, 1 grudnia 2014

Coś dobrego na długie grudniowe wieczory:)

I zaczęło się pierwsza koperta otwarta. Sprawiła, że miło zaczęliśmy dzień:)
Mamy grudzień kochani, jestem szczęśliwa bo już za chwilę święta:)
Dzisiaj chciałabym Wam polecić coś na długie, grudniowe i miejmy nadzieję wkrótce zimowe wieczory:)
Kiedyś pokazałam na blogu sagę książek Anny Ficner-Ogonowskiej znajdziecie je Tutaj. Z wielu źródeł wiem, że książka się bardzo spodobała. Więc dziś chciałabym Wam polecić mój nowy nabytek:)
Kilka dni temu weszłam spontanicznie do księgarni w poszukiwaniu sama nie wiem czego;)
Natrafiłam na piękną okładkę książki Katarzyny Michalak pt. "Ogród Kamili" jak się później dowiedziałam jest to pierwsza część ogrodowej sagi tej autorki. Tak więc bez namysłu zabrałam ją do domu i tak oto 
prawie całą pierwszą niedzielę adwentu spędziłam rozmarzona, zaczytana w tej świetnej jak dla mnie powieści. 
Do tego kubek gorącej kawki, coś do przegryzienia i popołudnie jest moje:)
Książka opowiada o młodej dziewczynie, która została bardzo zraniona przez swoją pierwszą miłość. O dziewczynie, która kocha marzyć, tak zatraca się w tych marzeniach, że zapomina o rzeczywistości. 
Zresztą co ja będę pisać musicie sami ją przeczytać:) Mnie zachwyciła myślę, że osoby którym spodobała się saga "Alibi na szczęście" również zakochają się w serii kwiatowej:)  
Udanego tygodnia
:)

3 komentarze:

  1. Ja standardowo nie zdążyłam z przygotowaniem kalendarza! :) Może za rok mi się wreszcie to uda :) Grudzień jest piękny, tylko trzeba go dobrze zorganizować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za chwilkę robię sobie herbatkę z cytryną iiii piszę do ciebie grudniową wiadomość:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Okladka piekna... ciekawe ciekawe;) Ja mam zamiar w czasie swiat skonczyc sagę nasza ;)

    OdpowiedzUsuń