czwartek, 18 grudnia 2014

Coraz bliżej święta a ja....

...Coraz bliżej dopięcia wszystkiego na ostatni guzik:)

Choinka ubrana już w zeszłą sobotę przy dźwiękach świątecznej muzyki, którą kocham i mogłabym słuchać na okrągło:) mnóstwo uszek i pierogów zamrożonych, prezenty czekają przyozdobione już na swoich właścicieli, są też ciasteczka którym nie można się oprzeć. Nasz dom wygląda coraz bardziej świątecznie co mnie niesamowicie cieszy.

Świecznik adwentowy widoczny na zdjęciu dostałam kilka lat temu od mojej teściowej, troszkę go  dopieściłam według swoich upodobań i powstało coś pięknego:)
Kilka dni temu kupiłam sopelki-cukierki na choinkę, pamiętacie?? Czasy mojego dzieciństwa, słodkości te prawie nigdy nie dotrwały do Wigilii bo w między czasie z bratem jedliśmy je ukradkiem, żeby nikt nie widział:) poczułam, że muszę mieć ich kilka na choince i tak oto zawisły:)




Herbatniczki cytrynowe:)
Pierniczki czekają na polukrowanie....
Jeszcze chwila i gwiazdka, przecież dopiero co planowaliśmy się do niej szykować...
W ostatnim poście postanowiłam, że nie dam się zwariować w tej gonitwie...I tak staram się cały czas nie poddawać chociaż  nie ukrywam jest to trudne:)
Dlatego dużo rzeczy, spraw załatwiam ze sporym wyprzedzeniem, bo po co czekać na ostatnią chwilę...
We wtorek już udekoruję stół na Wigilię, zaczniemy robić krokiet i inne potrawy, przyszykuję wszystko to co mogę, by w same Święta delektować się chwilą:) 
Czego Wam i sobie życzę. 
A i żeby nie było to nie jestem w tym wszystkim sama mam cudownego męża!:):):):):) Pomaga mi we wszystkim o co go poproszę, za czasami nawet nie muszę prosić:)

Do usłyszenia jeszcze przed-świątecznie:)

11 komentarzy:

  1. ależ u Ciebie światecznie a ja dop.zabiore się za pakowanie prezentów to jedna z rzeczy które najbardziej lubię:-)
    pzdr ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) W takim razie miłego spędzenia czasu przy prezentach:)

      Usuń
  2. ciepła i miła atmosfera u ciebie, czyli tak jak lubie;)))pozdrawiam cieplo;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zawsze chciałam żeby u nas w domu panował ciepły nastrój:)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Pięknie...cudnie...pachnąco...:):):)
    a ja...w lesie :(
    Chyba się przeprowadzę na święta do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu zapraszam serdecznie:)
      Powodzenia w przygotowaniach, jednak najważniejsza jest sama atmosfera, więc możesz być z lesie byle by z rodziną i najbliższymi :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ale macie wielką choinkę:) Widzę, że króluje u Ciebie czerwony:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak czerwień i święta to dla mnie idealne połączenie:) a choinka 2 metrowa. Całkiem młoda jest bo u nas dopiero 3 rok:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie już u Ciebie! W sumie święta już prawie u drzwi więc też powinnam się ogarnąć ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze a ja w proszku przed świętami! Choroba mnie dorwała, ale pomimo tego musiałam zmierzyć się z prezentami :) Wczoraj przytachałam wielki worek wszystkich upominków, czekają na pakowanie :) Jeżeli chodzi o wypieki to pierniczki zrobione - trzy puszki :) Zakupy prawie też... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No prosze...perfekcyjna Pani domu;) Musimy uczyc sie od Ciebie. Działasz mobilizujaco;) dziękuję

    OdpowiedzUsuń