poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Wakacje pełne relaksu:)

Kochani za nami tydzień urlopu. Kolejny rok zawitaliśmy do Ustki, odwiedziliśmy nasze Polskie Morze w którym już nie raz pisałam jestem zakochana. Pogoda dopisała, co prawda deszcz też nas zastał ale nie narzekaliśmy:)
 
Stojąc nad brzegiem morza, patrząc przed siebie, widząc niekończone się pasmo wody czuję się dobrze, czuję spokój, relaks, mam poczucie spełnienia, że nic mi więcej nie potrzeba.
Czuję się po prostu szczęśliwa!


Urlop się udał, było dużo dobrego jedzenia, lody, obowiązkowo gofry, przeróżne rodzaje kawy, spacery z ukochanym wzdłuż plaży, doborowe towarzystwo, książka i nowe Moje mieszkanie:)
Przywiozłam mnóstwo zdjęć i dobrych wspomnień:)
Za rok planujemy wybrać się z mężem również do Ustki ale we wrześniu, na jesień - moje małe marzenie, odwiedzić nasze morze w piękną, złotą jesień, gdzie będzie mniej turystów a plaża tylko dla nas:)
Jutro wracamy do naszej codzienności...
Miłego tygodnia
Trzymajcie się cieplutko:)


11 komentarzy:

  1. Troszeczkę zazdroszczę takiego relaksu, ale ciesze się, że miło spędziliście czas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a teraz nad morzem wiatr, deszcz i szaruga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie byle by tylko nie padało i będzie dobrze..
      Życzę choć odrobinę słońca:)
      Pozdrowionka

      Usuń
  3. Nasza Pati wraca:-)))))))))))
    u nas też pogoda krateczkowa;-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) muszę w końcu coś się ruszyć z blogiem:)

      Usuń
  4. mmm wspaniale... szkoda że już nie uda mi się w te wakacje pojechac nad morze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja juz ubolewam, że to koniec.. Bo już jesień czuję..

    Pozdrowka
    Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. u nas pogoda nie była już taka wakacyjna, ale co tam, morze i tak ma swój klimat, nawet jeśli wieje ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemny wypoczynek. A gofry nad morzem to już tradycja :)

    OdpowiedzUsuń