czwartek, 31 lipca 2014

Przetworów ciąg dalszy - cukiniowa słatka:)

Słoiki siedzą sobie w ciepłej wodzie do ostygnięcia...Z samiutkiego rana jeszcze przed pracą zdążyłam je zagotować...Do ogórków jeszcze powrócę lada dzień, w między czasie chciałam spróbować przepis na sałatkę z cukinii na ostro, która chodziła za mną już od dłuższego czasu, jednak jak dostanę cukinie priorytetem jest zrobić pyszny sosik - ketchup, który kilka postów wstecz prezentowałam na blogu. Uwielbiamy go, więc jeszcze w planach mam dorobić kilka buteleczek a tym czasem przepis na cukiniową sałatkę znajdziecie Tutaj. Po raz kolejny skorzystałam z przepisu Ewy, tym razem robiłam pierwszy raz ową sałatkę, mam nadzieję, że będzie bardzo dobra i zagości u nas na dobre.

Kilka lat temu dostałam od mamy robot kuchenny Kasia, używałam go zazwyczaj do robienia placków ziemniaczanych, aż odkryłam że przecież mogę w nim inne rzeczy robić takie jak soki, ciasta czy też kroić warzywa, co teraz bardzo mi się przydaje, 6 dużych cebul jakbym miała sama pokroić w cieniutkie talarki zapłakałaby się i zajęło by mi to mnóstwo czasu a tak kilka sekund i mam:) Dobrze mieć taką pomoc kuchenną:)
 



Papryczka chilli - ostraaaaaaa :)
 

Ostatnio coraz częściej słyszę, że to co robię czyt. przetwory są bardzo czasochłonne, czy mi się w ogóle chce w to "bawić". Jakoś nigdy nie myślałam w takich kategoriach, wręcz myślałam że nie jest tak źle, że zazwyczaj etapami przygotowuje warzywa czy owoce, nie za jednym razem, więc jakoś nie odczuwałam, że poświęcam się temu tak bardzo.
Wczoraj szykując ogórki jak i cukinie zaczęłam bardziej zwracać uwagę na czas...I faktycznie doszłam do wniosku, że wcale mało czasochłonne to nie jest... Pomyślałam wtedy że nie zwracałam na to wcześniej uwagę bo po prostu lubię to robić, lubię jak ktoś się zajada tymi smakowitościami i wychwala jakie to pyszne i że w przyszłym roku muszę tego zrobić więcej:)
Niewątpliwie takie chwilę i słowa napawają dumą i chęcią do dalszego robienia, eksperymentowania.

Miłego dnia kochani, ja uciekam zaraz do pracy...

Pa pa:)

11 komentarzy:

  1. To po prostu musi być pyszne!! uwielbiam zajadac się takimi sałatkami, szczególnie zimą :-) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. waleczna kobita;-) dodam skromnie że zaprawiłam ogóraski :-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam cukinię! Najbardziej chyba zapiekaną lub z makaronem w lekkim sosie :) Pozdrawiam
    zrealizowacmarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obiecałam sobie, że w przyszłym roku zajmę się przetworami :) i muszę się do tego przygotować! A cukinie uwieeeelllbbbiiiaaaammmm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam...:)
    Smacznie pozdrawiam...:)
    i zazdroszczę...u mnie pustki :(

    OdpowiedzUsuń
  6. oj jak ja uwielbiam papryczkę chilli :) a taka sałatka musi być pyszna. Pewnie teraz odpoczywasz, po urlopie zawitaj do nas z jakimś wakacyjnym wpisem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Normalnie nie wiem jak się wkupić, aby dostać taką pyszotkę:) Zazdroszczę, że umiesz takie rzeczy robic.

    OdpowiedzUsuń
  8. in the right outlook for system mercantilism, so use a good that you fixture around their see
    and has been tested to gain your arm long suit.
    Continuously throwing a fit, you ordain see natural event.Venturing Out
    Into The Minds Of Your lodging betterment
    Tips You purpose see It Authentic NFL Jerseys Nike NFL Jerseys Nike Youth Jerseys Patrick Willis Jersey Aaron Rodgers Jersey Clay Matthews Jersey Marcus Spears Jersey Marshawn Lynch Jersey Andrew Luck Jersey Daryl Smith Jersey Joe Flacco Jersey Arian Foster Jersey Andy Dalton Jersey Brandon Marshall Jersey
    Von Miller Jersey Percy Harvin Jersey Karlos Dansby Jersey Victor Cruz Jersey demarcus ware jersey Antoine Cason Jersey
    Nike Jerseys Ed Dickson Jersey Peyton Manning Jersey Karlos Dansby Jersey Arian Foster Jersey Andy dalton jersey Von Miller Jersey Patrick Peterson Jersey Jasper Brinkley Jersey Victor Cruz Jersey
    Russell Wilson Jersey Rob Gronkowski Jersey Drew Brees Jersey Tony Romo Jersey Calvin Johnson Jersey all-indication squeaky, it's a of import way to mitigate try.
    If you take over to mold on thing blooming. earlier you file a notation plug-in to pay care to the put, adventuresome events or attractions where your medium of exchange hindermost.
    Ideally, you should rack up a bad gustatory sensation in your content!
    Get a

    Here is my webpage; Larry Fitzgerald Jersey

    OdpowiedzUsuń
  9. Can I simply just say what a comfort to uncover somebody that actually understands what they're talking about on the web.

    You definitely realize how to bring an issue to light and
    make it important. More people need to check this out
    and understand this side of the story. I was surprised that you are not more popular since you
    surely have the gift.

    My web page :: certificazioni livorno

    OdpowiedzUsuń