środa, 16 lipca 2014

...

Dzisiejszy post będzie o wszystkim i o niczym:)
Wczoraj przyszła do mnie wyczekiwana od kilku dni paczuszka. Przyszłam do domu z popołudniówki, zmęczona ale szczęśliwa bo ukochany po mnie przyjechał i sprawił miłą niespodziankę słodkościami:)
A w domu dodatkowo czekali na mnie przepiękny, emaliowany czerwony dzbanek na kawę czy herbatę i uroczy świecznik na jedną świeczkę jak za dawnych czasów. Emalia pochodzi z Olkusza:)
 
Zważywszy na to, że codziennie do kolacji robimy dzbanek ciepłej herbaty ten napewno będzie nam dobrze służył:)

 
 Widoczny na zdjęciu lniany obrusik i poduszka zostały zakupione jakiś czas temu w ciucholandzie, zawsze idę na dział domowy i czasem znajdzie się coś fajnego jak na przykład ta urocza poszewka w niebieską kratkę:)
 
 Ostatnio korzystam z uroków lata i zebrane owoce, warzywa zamykam w słoikach, teraz przyszedł czas na cukinie. O sosie z cukinii pisałam tutaj:) Znajdziecie tam przepis, a dziś tylko kilka fotek. Sosik robi się niesamowicie szybko i bezproblemowo. W tamtym roku zrobiłam go zdecydowanie za mało więc w tym roku chcę zrobić partiami. Część pierwsza za mną...:) połowa oczywiście już rozdana:)
 
 
 Cukinio-we serduszko;)
  W tym roku mój balkon oszalał, rośliny rozrastają się na wszystkie strony. Jeszcze nigdy nie było na nim tak bujnie:)
 





I to na tyle, do usłyszenia kochani:)
Patrycja


14 komentarzy:

  1. Same ładne rzeczy tworzą Twoje lato ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku coraz bardziej upewniam sie w tym ze kratka granat czerwien i braz...to jest to w czym musisz sie rozwijac;) Jestem pod wrażeniem poduszki i obrusiku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) a te kolorki napewno robią wnętrze przytulniejsze:)

      Usuń
  3. Mam taki dzbanek i bardzo go lubie:)Piękne kolory! iście letnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mi od razu się spodobał i dostałam go o połowę taniej co jeszcze bardziej cieszy:) pozdrawiam

      Usuń
  4. Dzbanuszek jest bajecznie piekny i ten kolor! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja uwielbiam emalię, choć białą, więc rozumiem jaka przyjemność sprawiają emaliowane przydasie :-).Piękne masz kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziewczyny:) a emaliowane rzeczy mają duszę, są niczym wspomnienia o babcinych wakacjach:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ja też ostatnio nabyłam Olkuszowe cudowności:-) Dwa garnuszki z dzióbkiem, miętowe i różowe:-) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzbanek i świecznik jest piękny! Bardzo lubię taki właśnie klimat...
    A za przetwory muszę się zabrać od przyszłego tygodnia jak tylko się ze wszystkim uporam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) a za sosik z cukinii koniecznie się zabierz, nie będziesz żałowała:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. piękny czerwony komplecik :) bardzo klimatyczny. pozdrawiam cię niedzielnie patrycjo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny powód by na pierniczki do mnie przyjechać ;) Olkusz ode mnie to tylko 25 km :) mogłabyś skompletować kolejne śliczności z emalii :)
    Ogród w kolorach lata ! :) cudnie!

    OdpowiedzUsuń