wtorek, 3 czerwca 2014

Podsumowanie maja:)

Witajcie moi mili!

Ostatnimi czasy wnętrzarsko nic u nas się nie dzieję...poza małymi drobiazgami kupionymi na osiedlowym festynie:) oj można tam było znaleźć ciekawe, zabawne i piękne drobiazgi. I w ten oto sposób do naszego domu zawitały cztery przesłodkie gąski:) Solniczka i pieprzniczka


Oraz serwetnik na serwetki:) Czy tylko mi się wydaje, że moi zwierzęcy towarzysze idealnie pasują do ceramiki Bolesławskiej :)

Przepiękna miseczka jest od ukochanej osóbki, którą miałam przyjemność niedawno gościć u siebie z rodziną:) Jeszcze raz bardzo dziękuję:*


Z festynu przyniosłam również dwa obrazki, które za jakiś czas zawisną w kuchni.. Obrazki idealnie w wiejskim stylu przedstawiają zioła w rewelacyjnych puszkach:) A najlepsze jest to, że za te wszystkie rzeczy dałam koło 10 zł, takie zakupy to ja mogę robić:):)





Miesiąc maj to również pierwsze samodzielne kroki i roczek mojej kochanej chrześnicy...czas leci jak szalony...przecież dopiero co się dowiedziałam, że Karolcia jest w brzuszku mamusi a to już rok...


Maj to również czas w którym zaczęliśmy bardziej dbać o siebie. W tym kierunku zakupiłam książki Ewy Chodakowskiej kobietę, którą bardzo lubię i która mnie inspiruje:) tak więc coraz częściej nam towarzyszą ćwiczenia jak i zdrowe jedzenie..





Zaczęliśmy także planować wakacje na które wybieramy się w sierpniu, bez żadnych zmian i w tym roku jedziemy nad Polskie morze do Ustki. Będą nam towarzyszyć sąsiedzi więc już odliczamy wspólnie dni, nie możemy się doczekać:)ale to chyba jak każdy nie może doczekać się urlopu, odpoczynku:)


Zmykam kochani do usłyszenia:)
Pozdrawiam cieplutko
Patrycja

6 komentarzy:

  1. A właśnie dzisiaj o tobie pomyślałam :) że nie napisałam maila, że nic nowego na behappy się nie dzieje, no i że praca cię pochłonęła :) fajnie, że pojawił się wpis :) pozdrawiam czerwcowo

    OdpowiedzUsuń
  2. kaczuszki są urocze.....i pasuja do miseczki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem można takie perełki znaleźć na takich imprezach! :) Te obrazki do kuchni genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne drobiazgi wynalazłaś! Życzę wytrwałości w dbaniu o siebie:)) i przyjemności w dalszm planowaniu wakacji:)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo a my do Jarosławca mamy w planie jechać ;)

    Pozdrówka!
    Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny post. Taki wlasnie Twoje. Podsumowanie tego co robilas;) jestes aktywna;) a obrazki sliczne

    OdpowiedzUsuń