poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Wyróżnienia i miły weekend:)



Witajcie kochani, dziś tak na szybciutko bowiem ostatnio dostałam dwa miłe wyróżnienia z bloga mojecodzienneinspiracjemomodeco dziś postanowiłam więc odpowiedzieć na zadane przez dziewczyny pytania.  
 Pytania zadane przez Marlenę
1. Skowronek czy sowa? - raczej skowronek
2. Realistka czy marzycielka? - zdecydowanie marzycielka:)
3. Wiosna czy jesień? - dla mnie każda pora roku jest piękna ale tutaj wybieram wiosnę
4. Kino czy teatr? - Kino, kocham kino;)
5. Komedia czy kryminał? - zdecydowanie komedia
6. Miasto czy wieś? - wieś
7. Styl nowoczesny czy retro? - retro
8. Torebka czy plecak? - w zależności od sytuacji
9. Goździki czy wrzosy? - a można wybrać oba?;)
10. Słony czy słodki? - niestety słodki:)
11. Kuchnia Polska czy Włoska? - Polska, choć chciałabym spróbować prawdziwej włoskiej kuchni, mam nadzieję, że spełnię moje marzenie odwiedzając Włochy:)
 
 
Pytania od Moniki
1. Kot czy pies? i dlaczego? - chyba pies, marzę o trzech:) uwielbiam gdy wracam do domu a moja psina już od progu merda ogonem z radości, gdy wieczorem wskakuje do łóżka i się przytula, jest po prostu kochana :)
2. Jaki styl preferujesz we wnętrzach? - i z tym u mnie jest ciężko, uwielbiam styl skandynawski, rustykalny, wiejski, tak by było ciepło i przytulnie
3. Dom czy mieszkanie w bloku? - zdecydowanie dom pomimo tego,że jest dużo więcej obowiązków wokół. 
4. Czy jest coś, czemu mogłabyś poświęcić jeszcze więcej czasu niż masz? - podróże, mogłabym się temu poświęcić bez końca, marzę o zwiedzeniu Włoch. A z takich codziennych to dom, książki.
5. Kariera czy rodzina? - zawsze rodzina
6. Sieciówka czy second-hand? - w zależności gdzie jest akurat coś fajnego:)
7. Skąd wziął się pomysł/chęć na blogowanie? - z chęci robienia czegoś innego, zapisywania swoistego pamiętnika, dzielenia się innymi pomysłami, chęć poznania nowych ludzi:)
8. Czy jest coś, co podoba Ci się/inspiruje Cię w niniejszym blogu? - tworzysz rewelacyjne, piękne rzeczy. Lubię oglądać takie perełki:)
9. Jak odreagowuję złe emocje? - rzucam wszystko i idę się odprężyć, najlepiej na świeżę powietrze. Lubię też przytulić się do mojego małżonka wtedy wszystko przechodzi:)
10. Czy istnieje lek na brak pomysłów? - relaks i przeglądanie innych ciekawych blogów, gazet wnętrzarskich, inspirowanie się innymi:)
11. Jaka pora roku inspiruję Cię najbardziej? - trudne pytanie bo każda pora ma w sobie coś, każda budzi nowe, świeże pomysły
  
Dziewczyny bardzo dziękuję za wyróżnienie i fajną zabawę:)
Wczoraj poszliśmy z mężem i naszą psinką na spacer, pogoda była cudowna, nic tylko iść na długi spacer i lody tak też uczyniliśmy:) Poszliśmy do pobliskiego parku, kilka metrów od naszego domu.



 
Kościół w którym braliśmy ślub, miłe wspomnienia:)





















Pozdrawiam i udanego, słonecznego tygodnia:)

11 komentarzy:

  1. Widzę, że mamy wspólne marzenie. Podróż do Włoch :) Mam nadzieję, że uda się je zrealizować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak marzę o tym bardzo, napewno kiedyś nam się uda:)
      Pozdrowionka

      Usuń
  2. A piękny spacer nam zafundowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Soczyscie zielone zdjecia!az chce sie natychmiast tam byc!pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odsyłam pozdrowionka:) i zapraszam na spacerek:)

      Usuń
  4. Fajne miejsce i bardzo podobne do jednego u mnie w mieścince :P hihi

    Pozdrawiam!
    Viola :))

    I gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam takie spacery wśród zieleni :)
    Miłego dnia Patrycjo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to kocham:) wzajemnie pięknego dnia:)

      Usuń
  6. Obledna zielen jakas magia normalnie;)

    OdpowiedzUsuń