niedziela, 20 kwietnia 2014

Świąteczne migawki:)

 Witajcie moi mili, pewnie nie wiele osób tu teraz zagląda, ostatnio cisza w Be Happy, za co bardzo przepraszam...
Dzień za dniem płynie bardzo szybko, dlatego swoją uwagę skupiam teraz na spędzeniu jak najwięcej czasu z rodziną. Święta Wielkanocne to idealny moment na właśnie takie chwile z bliskimi. Niecały tydzień wolnego, czegoś chcieć więcej:) 
Mam zamiar odpoczywać w gronie najbliższych, cieszyć się ich obecnością, chodzić na długie spacery, do kina, wykorzystać jak najlepiej dany nam czas:)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać na szybko nasze Święta, czyli mały świąteczny mix-sik  :) 
Miało być prosto, skromnie wręcz swojsko..Z braku weny i czasu troszkę nie udało mi się stworzyć klimatu jaki chciałam..Ale czuć w domu, że Święta:) Sami zobaczcie...







 Śniadanie Wielkanocne należało do nas zaprosiliśmy więc bliskich i zjedliśmy smakołyki przyszykowane przeze mnie i męża. Wczoraj upiekłam babkę cytrynową, robiłam ją pierwszy raz wyszła wyśmienicie i wszystkim smakowała:) 
 
 
 
 



WESOŁEGO ALLELUJA!!!


7 komentarzy:

  1. Miłego świętowania kochana. Wesołego Alleluja!
    Wypoczywaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaglądamy, zaglądamy :) Patrycjo życzę Ci wspaniałych Świąt Wielkiej Nocy, masy smakowitości i rodzinnej atmosfery :) czekam na powrót do be happy, choć sama ostatnimi czasy nie mam czasu na blogowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary nadziei i miłości. Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie tradycyjnie i kroluje moje ukochane kolory ziemii. Chętnie bym sobie zjadla tych pysznosci i poplotkowala z Tobą;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Babka wygląda baaaardzo apetycznie:) Ajajajajaj:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! :)
    Rodzinnie spędzonego czasu :)

    OdpowiedzUsuń