sobota, 8 lutego 2014

Miła niespodzianka i Wyróżnienie:)

I tak oto styczeń mamy już za sobą, czas nieubłaganie leci... Na szczęście luty jest krótkim miesiącem i zaraz będziemy mieli marzec i wiosnę:):) Wiem, że dużo osób uzna mnie za troszkę szaloną, bo gdzie wiosna jak jeszcze prawdziwej zimy nie było, ale ja jestem dobrej myśli. Zresztą zawsze jak będzie kalendarzowa to już z górki, prawda? :)
Luty jest dla mnie również wyjątkowym miesiącem. Bowiem z końcem tego miesiąca obchodzę swoje 27 urodzinki, co roku w tym dniu staję się bardzo sentymentalna:) Z tej okazji niedawno przyszła do mnie paczuszka z niespodzianką, czego się w ogóle nie spodziewałam. Dostałam piękne kolczyki, kartkę, liścik, do którego od czasu do czasu sobie powracam:) oraz książkę, którą namiętnie Wam ostatnio polecam:) 
"Szczęście w cichą noc" przeczytałam w jedno popołudnie  - uwielbiam:):)
 
 Ostatnio rzadko tutaj piszę, zwyczajnie w świecie brak mi teraz czasu. Byłam na etapie poszukiwania pracy i udało się. Za kilka dni zaczynam pracę, nie jest wymarzona ale patrząc na dzisiejsze realia ważne, że jest:) Są też i problemy ale kto ich dzisiaj nie ma..Jestem dobrej myśli i wiem że w końcu kiedyś będzie dobrze:)
Mam nadzieję, że za niedługo pokaże Wam coś nowego, jakieś wnętrzarskie zmiany czy dodatki:)
A tym czasem pogoda u nas przepiękna, słoneczko świeci z samego rana. Ostatnio co niedziele chodzimy z mężem (czasami z naszą psinką) na spacer do pobliskiego parku karmić kaczki:)

Dziś za oknem widać było iście wiosenną aurę, nie ma śniegu. Tak było u nas dwa tygodnie temu.
 Kilka dni temu spotkała mnie kolejna niespodzianka bowiem dostałam miłe wyróżnienie Liebster blog od Agi z all-shades-of-blue.
Kiedyś już brałam udział w zabawie więc pozwolę sobie tylko na udzieleniu odpowiedzi na zadane przez Agi pytania: 
 1.Moje ulubione miejsce to - mój dom i Polskie morze
2.Co sprawia, że chcę wstać rano z łóżka? - chęć do życia:)
3. Najchętniej...- na tą chwilę pojechała bym do ciepłych krajów z moim mężem
4. Moje największe marzenia - być zdrowa, mieć dużą, szczęśliwą, kochającą się rodzinę
5.Zapach, który kojarzy mi się z dzieciństwem - zapach kompotu z suszonych owoców na wigilię
6.Wyjątkowa potrawa - pierogi mojej babci
7.Książka, której nie można zapomnieć - są to cztery części powieści "Alibi na szczęście" Anny Ficner-Ogonowskiej, książki o których napewno nie zapomnę jak i powrócę do nich.
8. Jaki blog najbardziej Cię inspiruję? - lubię zaglądać na wiele blogów, każdy na swój sposób mnie inspiruje
9.Co najbardziej lubisz w swoim blogu? - to, że daje mi możliwość powrotu do tego co robiłam np.kilka miesięcy temu, jest czymś w rodzaju pamiętnika.
10. lato czy zima? Dlaczego? - obie pory roku uwielbiam,bo każda niesie coś ze sobą. Zawsze po zimie nie mogę doczekać się cieplejszych dni,czasu spędzanego na powietrzu a po lecie długich, magicznych wieczorów, przy kominku. Lubię każdą porę roku:)
11. Nie mogę żyć bez...- mojego męża - jestem uzależniona od niego;) 
Agnieszka jeszcze raz bardzo dziękuję Ci za wyróżnienie i zabawę, miło mi było:)
 
Pozdrawiam i życzę dużo słońca na każdy dzień:)
Patrycja 
 
 
 
 



20 komentarzy:

  1. Gratuluje :))

    A co do książki.. Może się skusze? Ostatnio przez przypadek wzięłam do ręki obyczaj..przeczytałam i.. Hah chybac jestem gotowa buahahah bo nie ryczałtem jak to ze mną zwykle bywa przy babskich księgach. Pozdrawiam!

    :) P.S. U mnie się pozmieniało, ale o tym przy okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Viola:) i pisz na meila jestem ciekawa co tam u Was:)
      Pozdrowionka

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnienia!:) Super że znalazłaś pracę :) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    Ja też choruję na tą książkę, jeszcze nie czytałam ale może w niedługim czasie gdzieś ją dorwę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za miłe słowa i życzonka:) książkę polecam, czyta się ją jednym tchem:)
      Pozdrawiam serdecznie
      Patrycja

      Usuń
  3. Cieszę się z pozytywnych zmian u Ciebie :) Obecnie oderwałam się od "Alibi na szczęście" Faktycznie dość dobrze się czyta :) Pozdrawiam i życzę pięknej niedzieli
    Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) również udanej niedzieli i cieszę się że książka się podoba:)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Gratuluje znalezienia pracy:)))) Mnie to czeka w czerwcu.... aż się boję,bo realia jakie są wszyscy wiedzą :(
    Udanego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) fakt niestety te realia przerażają...W takim razie powodzenia życzę:)

      Usuń
  5. Gratuluję wyróżnienia i zdobycia pracy :) i już teraz składam najserdeczniejsze życzenia urodzinowe :). A na książkę pewnie się w końcu skuszę :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Marlena:):)
      Pozdrowionka

      Usuń
  6. No nareszcie...juz myślałam,że gdzieś przepadłaś:)) ALE nie uwierzysz-nie dalej jak wczoraj pomyślałam-Patrycja pewnie już w pracy więc notek brak:)) niewiele się pomyliłam:)Najlepsze życzenia i..powodzenia:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) miło mi że pomyślałaś o mnie:) dziękuję bardzo:*

      Usuń
  7. Bardzo dziękuję za udział w zabawie:) fajnie się czyta takie pozytywne odpowiedzi:D Powodzenia w nowej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za wyróżnienie:):) Pozdrawiam Cię cieplutko:)

      Usuń
  8. Pati faktycznie cisza w eterze ost.była;-)
    Gratuluję pracy byle do przodu;-)
    Przy chwili wolnego czasu chętnie sięgnę po jedną z Twoich propozycji książkowych.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nowej pracy i czekam na kolejne odsłony domku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam dziewczyny:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki temu kilka rzeczy mozna sie o Tobie dowiedzieć. Życzę powodzenia w nowej pracy

    OdpowiedzUsuń
  12. :) Wspaniale ujęłas te kaczuszki, butelkowa zielen jest moim ulubionym kolorem:) Zycze Ci aby kazdy kolejny miesiac byl fajniejszy w tym roku;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Patuś to ci życze spełnienia marzeń , tych najskrytszych. Byś była nieziemsko szczęśliwa każdego dnia ;-)wszystkiego naj naj naj..buzka

    OdpowiedzUsuń