poniedziałek, 10 lutego 2014

Małe marzenie:)

Dziś pozwolę sobie napisać o moim małym marzeniu.
Wczorajszy dzień był leniwy, nic nie robiliśmy poza leżeniem i oglądaniem tv, łącznie ze skokami oczywiście:) Podejrzewam, że we wszystkich domostwach wczoraj królowały skoki narciarskie:)
Ja chcąc czy też nie mam w domu mężczyznę więc i byłam troszkę zmuszona do oglądania tego jednym okiem (co w zasadzie później mi się spodobało, tylko jak dla mnie mogło by skakać góra 20 skoczków:)
Drugim okiem buszowałam po internecie i się zakochałam. 
Zobaczyłam coś pięknego, z duszą, iście sielskiego coś co chciałabym mieć...

CERAMIKA BOLESŁAWIEC bo o niej dziś mowa, znam nie od dziś, nie raz widziałam ją na blogach czy w gazetach. Zawsze mi się podobały takie rzeczy, ich klimat... Wczoraj zaczęłam zagłębiać się w różne wzory, motywy tych piękności i poległam. 

Sami popatrzcie...

 
(zdjęcia zaczerpnęłam z różnych stron internetowych)

Coś pięknego!
 W ten sposób zaczęłam marzyć o swojej kolekcji, o przepięknych kubeczkach, dzbankach, cukiernicach, miskach itd.ceramiki Bolesławieckie.
Każda z tych rzeczy ma w sobie (jak dla mnie oczywiście) niewyobrażalny urok, magie. Która sprawi, że dom stanie się przyjemniejszy, przytulniejszy. 
A Wy co o tym sądzicie? Podobają Wam się takie cudeńka? 
Powiem Wam, że nawet mojej połówce spodobała się owa ceramika, wiec teraz nic tylko zbierać pieniążki i kolekcjonować zbiory - bo nie należy ona do najtańszych rzeczy;)

Miłego tygodnia kochani, obfitego w piękne marzenia:)

Patrycja




32 komentarze:

  1. ja zakochana w Boleslawcu od dawna wiec cie rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam Bolesławiec, ale nie mogę się zdecydować na wzór..... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko rozumiem, ale najfajniejsze jest to, że jaki wzór nie wybierzesz to i tak wszystko będzie fajnie ze sobą współgrało. Dla mnie czerwień z niebieskim, motywy kwiatów, gąsek - uroczy:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. `Oj marzenie... mam jeden dzbanuszek do mleczka. Przed resztą hamuje mnie tylko i wyłącznie brak kaski. Ale ta bulionówka albo miseczka z falbanką no supcio oj marzenia :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, racja zawsze chodzi o pieniądze, ja się będę starała po troszku sobie dokupować, zobaczymy czy mi się uda:) a dzbanuszki - na nich to już w ogóle poległam są takie śliczne:)
      Pozdrawiam Cię cieplutko

      Usuń
  4. Ostatnio z tego co wiem, byłaś u Asi Czarodziejki :) k. Lwówka. Ja mieszkam w JG. Porcelany bolesławieckiej Ci u nas dostatek :) więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie co dowiedziałam się o tym wczoraj, szkoda... ale bynajmniej będzie pretekst do odwiedzenia:):) Dziękuję:):)

      Usuń
  5. Tak, ta ceramika jest bardzo klimatyczna i posiada swój urok :). Też o niej marzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak posiada magie:):)
      Pozdrawiam i żeby nam się marzenia spełniły:):)

      Usuń
  6. To życzę Ci żeby marzenie o Bolesławcu Ci się spełniło, ja jednak wolę ceramikę Ib Laursen :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuś:):) ceramika Ib Laursen również mi się podoba ale z Bolesławca wygrywa, jak mnie będzie kiedyś stać to obie sobie kupię hihi:)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Piękna jest:) Też mi sie marzy od pewnego czasu, ale póki co, są to baaardzo odległe marzenia:))))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak warto mieć marzenia...powolutku możemy sprawiać by się spełniały:):)
      ściskam:)

      Usuń
  8. Pati super zastawa i db bo POLSKA:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby była jasność ta zastawa to jeszcze nie moja;) ale kto wie, może się kiedyś dorobię takiej, mam nadzieję hihi:):)
      Pozdrowionka

      Usuń
  9. Matko jedyna!co za wzory! Koronkowo drobiazgowe-to co uwiwlbiam!Kochana,już Ci zazdroszczę takich kolorów na Waszym pięknym stole:))nawet jeśli to póki co tylko marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam czaję się na kolekcję z pawim okiem, ma w sobie coś fajnego :) Ta, którą wybrałaś idealnie pasuje do Waszego domu, do drewna. Lubię klimaty bolesławickiej ceramiki :) Ale wiem, że w sklepach bywa tańsza niż na stronie internetowej, choć pewnie nie wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że w sklepach ta ceramika jest tańsza - więc dziękuje za informacje:) dla mnie wszystkie wzory mają w sobie coś pięknego:)
      pozdrowionka

      Usuń
  11. Ojjj wiem o czym mówisz... Genialne są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ceramika urokliwa, ale ja jednak wolę pastele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu to fakt, dużo rzeczy jest przepięknych:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Wiesz co, nie jesteś sama. Już jakiś czas temu znalazłam taki blog ŚCIBORÓWKA. Właścicielka tego bloga kolekcjonuje właśnie Bolesławiec i tu u niej uległam jej urokowi. Ale jednocześnie podoba mi się zupełne przeciwieństwo IB LAURSEN . To są dwa przeciwieństwa - łączą je tylko wysokie ceny. Znalazłam na Allegro stronę osoby, która ma niesamowity wybór Bolesławca i jak zobaczyłam ile jest wzorów to przepadłam. Moje faworytki to około 1500 złotych więc na razie wzięłam na wstrzymanie. Pozdrawiam. Ila z Mazowsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ila dziękuję za namiary na Ściborówkę, z chęcią obejrzę sobie jej blog i kolekcje:) Fakt Bolesławiec jest piękny ale ma swoją cenę dlatego póki co pozwolę sobie o niej marzyć i starać się kolekcjonować pojedyncze sztuki aż uda mi się zebrać to co mi się podoba. Ja poległam jak zobaczyłam kubeczki a'la beczułki czy dzbanki - coś pprzepięknego:)
      Pozdrawiam cieplutko
      Patrycja

      Usuń
  14. Nie dziwi mnie Twoja fascynacja....;)
    Pozdrawiam kolorowo...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu odsyłam pozdrowienia:) a fascynacja moja ogromna:)

      Usuń
  15. Pati:) Ominęłam Twój post...ojej już nadrabiam;) Patrząc na tę ceramikę - to jest i tak śliczne wydanie pomyślałam, faktycznie idealnie pasuje do Ciebie nie wiem czemu, ale to jest zestaw stworzony dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem jak to się stało, ale też nie zostawiłam komentarza :) Chyba dlatego, że zdjęcie mnie się nie wyświetliło na blogu :( Bolesławiec - piękne rzeczy, jedyny mankament cena :( Ale powoluteńku można uzbierać małą kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bolesławic to klasa sama w sobie, też mi się bardzo podoba chociaż to nie moje klimaty. Mam nadzieje, że Twoi bliscy czytają uważnie Twoje posty .Teraz kiedy wiedzą o czym marzysz nie będą mieli problemu z prezentem dla Ciebie :)
    Pozdrawiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  18. Hola, this is very beautiful!!
    hugs

    OdpowiedzUsuń