sobota, 7 grudnia 2013

Święta już tuż, tuż...

Odwiedził Was wczoraj święty Mikołaj??
Mnie tak...obdarował prezencikami i to szczodrze...:):)
Oj chyba musiałam być bardzo grzeczna w tym roku;)
Specjalnie dla swojego osobistego mikołajka oraz dla bliskich zrobiłam pyszne orzechowe rogaliki z przepisu Madzi, znajdziecie go w jej cudnej książce, którą możecie nabyć tutaj.
Pewne jest, że na święta też je zrobię!
 
  Coraz bliżej święta jeszcze niespełna trzy tygodnie i wigilia...Tak, tak kochani sama nie umiem w to uwierzyć..
Szykujecie się już do jednych z ważnych świąt w tym roku? Lista zakupów zrobiona? prezenty kupione? Jak tam wyglądają domowe porządki? 
U mnie z tym wszystkim powolutku do przodu;)
Co chwilę w radiowych głośnikach rozbrzmiewa świąteczna muzyka, uwielbiam słuchać takich nutek robiąc np. świąteczne ciasteczka, stroiki, kartki czy też inne rzeczy..
Jak narazie jednak ciężko mi poczuć ten przedświąteczny czas..może przez to że jestem chora i brakuje mi chęci na cokolwiek..?(Nos to ja już w ogóle nie czuję:):)
 Może też dlatego że u nas ciężko ze śniegiem. Za oknami zawieje, wichury..Coś tam sobie momentami prószy..
Mam jednak nadzieję, że do świąt spadnie sporo śniegu, jakoś nie wyobrażam sobie wigilii bez białego puchu, jak dla mnie to on tworzy połowę świątecznej magii;)
Poniżej chciałam się z Wami podzielić moimi drobnymi zmianami jakie wprowadziłam ostatnio do sypiali, popatrzcie..
 
 Moja mała miłość - kochana psinka:) Cud, że udało mi się zrobić jej zdjęcie. Jak widzi aparat od razu ucieka:)
 A to już w salonie
Parę dni temu udzielałam się twórczo. Bowiem kilku osobom zobowiązałam się coś zrobić i tak powolutku wywiązuję się z danej obietnicy;)
 Coraz częściej wprowadzam akcenty świąteczne, Mam nadzieję, że nowy tydzień przyniesie mi zdrówka i dużo sił, bo dużo planów przede mną a czy je zrealizuję...?
Czas pokaże..

 Żegnam się z Wami moi drodzy tym o to obrazkiem  - wschód słońca w mroźny poranek..
Cudownie jest móc z kubkiem gorącej kawki spoglądać na tak piękny wschód, dobrze jednak że nie musiałam wychodzić z domu na to zimno:)


Pozdrawiam cieplutko wszystkich którzy do mnie zaglądają życząc miłej i mniej wietrznej niedzieli:)

Patrycja


 


19 komentarzy:

  1. :) Ładne foto na koniec. A najbardziej w oczy rzucił mi się dzwoneczek :) Fajniuchny!

    Tiaaa przygotowania są, a nawet po trochu teraz :P

    Viola :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo i świątecznie u Ciebie:)
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. No u mnie zdecydowanie mniej świątecznie. Piękne dekoracje zrobiłaś. Dziś też wypróbowałam przepis z książki Madzi. Upiekłam ciasteczka ze skwarkami, pychotka. Jest to smak moje dzieciństwa. :) Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. choineczka z piórek też ładniutka:-)
    karola
    http://otulenibiela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No jejku Ty to jestes perfekcyjna Pani domu swieta pełną para. Fajnie te firaneczki u Ciebie sie prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnóstwo już u Ciebie tych świątecznych akcentów, też muszę w końcu wziąć się do roboty :). Bardzo przytulnie jest w Twoim domku :). Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka :). Marlena

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję dziewczyny za miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dekoracje fajne, ale dziś moją uwagę przykuło ostatnie zdjęcie - jest NIESAMOWITE..CUDOWNE..ZAPIERAJĄCE DECH W PIERSIACH..

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne zdjęcie wschodu :) a jaka urocza psinka :) super :) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu:) jak ja Cię dawno nie słyszałam:) Dziękuję za miły komentarz:) a psinka oj urocza, kochana jest - czasami tylko ma za dużo energii;)

      Usuń
    2. no tak faktycznie, ostatnio moja aktywność jest niewielka ale jak widzisz zaglądam do Ciebie :)

      Usuń
  10. Ale wspaniale to wszystko wygląda. Atmosfera już taka świąteczna.
    Pozdrawiam i życzę Ci dużo zdrówka. !
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie świątecznie u Ciebie, zamioculcasy lubię bardzo - są łatwe w hodowaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a tak lubię bardzo zamioculcasy..są łatwe w hodowaniu ale też i pięknie się prezentują:)

      Usuń
  12. Las fotografias trasmiten, son geniales. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, es genial, te invito visitar el mio y si te gusta espero que te hagas seguidora.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Klimatycznie już :)
    Ostatnie zdjęcie zjawiskowe :) uwielbiam takie!
    A psina zdumiewająco podobna do psa z mojego dzieciństwa :) już pisałam Ci to na ig :)

    OdpowiedzUsuń