sobota, 28 grudnia 2013

Rocznicowo :)

Dzisiejszy dzień jak coodzień, nie świąteczny, nie noworoczny a dla mnie jak że ważny, wręcz niezwykły...:)
Nie raz wspominałam na blogu mojego męża, zawsze (bynajmniej tak mi się wydaje;)) mówię o nim ciepło bo jest bardzo ciepłym, życzliwym i sympatycznym człowiekiem.

Dokładnie trzy lata temu o tej porze szykowaliśmy się do jednego z najważniejszych dni w naszym życiu...
Stanąć przed Bogiem i przysiądź sobie, że nie opuszczę Cię aż do śmierci..
W ciągu roku obchodzimy dwie rocznice ślubu cywilnego i kościelnego, obie są dla mnie bardzo ważne..
Ślub cywilny z racji tego że to nasz pierwszy ślub,a kościelny bo zawsze o nim marzyłam. 
Marzyłam żeby stanąć z ukochaną, najbliższą osobą memu sercu przed ołtarzem i wypowiedzieć jakże ważne dla mnie słowa przysięgi..

Dziś tak "oficjalnie" chciałbym podziękować mojemu mężowi za te wszystkie lata spędzone razem..
Za te przed jak i po ślubie.. 
Za to, że jest przy mnie zawsze..
Za to, że codziennie czuję jego miłość...
Za to, że umie mnie zaskoczyć...rozweselić...
Choćby nie wiadomo co się działo a mam go blisko siebie, to wiem że będzie dobrze...
Mój mąż ma w sobie taką moc, że potrafię przyjść wykończona, zmęczona, zdenerwowana a on przytuli mnie i od razu czuję jak odpoczywam, jak cała złość, wysiłek odchodzi...
Nie raz śmieję się, że on jest takim moim "Lekiem na całe zło" :):)
 
Choć nie zawsze wszystko układa się kolorowo (powiedzmy sobie szczerzę samo życie..)
Ja wiem że damy sobie ze wszystkim radę bo mam siebie...


Serduszko wszystkiego najlepszego z okazji naszej rocznicy, byśmy się razem i szczęśliwie zestarzeli:)
Kocham Cię :*

***
 "Zaczaruj mnie na życie całe bo tylko z Tobą zostać chcę, niech wszystko będzie doskonałe tak jak Ty gdy kocham Cię, bo zawsze dobrze to wiedziałam że jest na świecie taki ktoś kto będzie duszą, sercem, ciałem chciał podzielić ze mną los..."

Kombi "Zaczaruj mnie"
Słowa piosenka mniej znanej a przeze mnie uwielbianej:)

***

10 komentarzy:

  1. Ja Wam Gratuluję kolejnej rocznicy;) I życzę aby zawsze bylo tak pieknie... tak z miłością;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zyczę dużoooooooooooo szczęścia i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze dla Was:)

    Ja jestem mężatką od sierpnia tego roku:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) to i Wam również wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  4. Dużo miłości, zrozumienia i szczęścia Wam życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękujemy z całego serca dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje...samych dobrych chwil RAZEM :)

    OdpowiedzUsuń