poniedziałek, 30 grudnia 2013

Happy New Year :)

Kochani jutro już ostatni dzień 2013 roku, czas na refleksje, podsumowanie, czas na postanowienia noworoczne...Robicie?? Ja co roku coś tam sobie postanawiam...czy mi się udaje je spełniać? staram się, nie zawsze wychodzi mi to w 100% ale staram się. Rok 2014 chcę żeby był mój, chcę być szczęśliwa, robić to co kocham i każdego dnia uśmiechać się:)

Mijający rok był dla mnie wyjątkowy w końcu odważyłam się założyć bloga, poznałam dzięki temu wielu ciekawych ludzi, blogów..Nawiązałam nowe znajomości, nauczyłam się fajnych rzeczy i zobaczyłam ciekawe, interesujące wnętrza, wasze małe dzieła:) W tym roku spełniło się niejedno marzenie...Na świat przyszła moja ukochana chrześnica, kupiliśmy upragniony od dawna piękny, drewniany stół, przy którym spożywamy każdy posiłek, komodę - którą wprost ubóstwiam, udało mi się także pomalować kuchnię na biało, zmieniliśmy sypialnie,spod moich rąk wyszło wiele rzeczy,dekoracji zdobiących nasze cztery kąty, wypróbowałam mnóstwo pysznych smakołyków: ciasteczek, przetworów...

Poniżej pozwoliłam sobie podsumować mijający roku w Be Happy..
 
  
 Z racji tego, iż bloga prowadzę od czerwca, dziękuję Wam z całego serca za te wspólnie spędzone pół roku:)
 

Szampańskiej zabawy do białego rana:):)
Ściskam mocno
Patrycja


33 komentarze:

  1. Samych miłych wzruszeń na Nowy 2014 Rok!
    Ja też w mijającym roku odważyłam się założyć bloga, chyba dobrze zrobiłyśmy? :)) Pozdrawiam ciepło i dziękuję za ładne posty i miłe komentarze. Buziolki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana:*
      A pewnie, ze dobrze zrobiłyśmy, dzięki temu poznałyśmy siebie i innych:)
      Pozdrawiam Cię cieplutko wszystkiego dobrego:)
      Patrycja

      Usuń
  2. Piekne kolaze zdjeciowe. Wspaniale to podsumowalas. Dziękuję za inspiracje cieple slowo i dobre rady;) Dziękuję ze jesteś; * Nowego roku lepszego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu:* cieszę się, że ten rok pozwolił mi poznać tak ciepłą i sympatyczną kobietkę jak Ty:)
      Również samych radosnych dni na Nowy Rok:)
      Buziaki:)
      Patrycja

      Usuń
  3. Spełnienia marzeń i postanowień w Nowym 2014 Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana:) również wszystkiego dobrego w Nowym Roku, dużo uśmiechu:*
      Patrycja:)

      Usuń
  4. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku...aby nie był gorszy od poprzedniego ;-)))
    Milka.

    OdpowiedzUsuń
  5. I dla Twojej rodziny niech Nowy Rok przyniesie wszystko co najlepsze....

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana na Nowy Rok życzę Ci wszystkiego co daje radość i jest dopełnieniem szczęścia:-)))))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. ps.a co tam pichcisz pysznego na jutrzejszy wieczorek;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:* a na jutro nic nie pichcę bo wybieramy się z mężem na "bal sylwestrowy" i tam się najem pysznych smakołyków:)
      Wszystkiego dobrego Karolka:)
      ściskam:)

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego Patrycjo w Nowym Roku :). Mam nadzieję, że będzie on dla Ciebie równie udany co ten mijający. Życzę Tobie tego z całego serca :). I dziękuję za ciekawe posty :). Pozdrawiam ciepło, Marlena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Marleno, ja wierzę w to, że ten rok będzie dużo lepszy, że będzie mój;)
      Wszystkiego dobrego:)
      Ściskam
      Patrycja

      Usuń
  9. I niech trwa dobra passa i trwa!usciski:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrycjo!
    Szczęśliwego Nowego Roku- spełnienia najskrytszych marzeń!
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Robię postanowienia ale zaledwie 4-5 pkt. Długa lista się u mnie nie sprawdza. Często zapominam po tygodniu co tak naprawdę sobie postanowiłam. A krótką listę mogę nosić zawsze przy sobie w portfelu :))

    Pozdrawiam
    Marcelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jedno postanowienie, za to ogromne i wierzę z całych sił, że się spełni;)
      Trzymam kciuki za Twoje punkciki:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  12. Wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  13. Składam najlepsze życzenia noworoczne :) Abyś zaznała dużo dużo szczęścia i promieniała jeszcze bardziej niż w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) Również samych radosnych dni:)
      Ściskam Cię i życzę udanej nocy sylwestrowej, a zdjęcia lasku magiczne:)

      Usuń
  14. Kochana również i Tobie, aby spełniła się reszta Twoich, Waszych marzeń :) Pięknego 2014 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrycjo, życzę Ci samych sukcesów w Nowym Roku:) Żeby nawet najskrytsze marzenia Ci się spełniły!!! :D

    OdpowiedzUsuń