sobota, 14 grudnia 2013

Czerwień ogarnia naszą przestrzeń i małe radości :)

Już tylko dziesięć dni dzieli nas od świąt na które chyba wszyscy z niecierpliwością czekamy...
Mam tylko ogromną nadzieję, że i u nas spadnie choć trochę śniegu..
Póki co choineczkę już wczoraj ubrałam, przy dźwiękach świątecznych piosenek..Czułam się jak takie małe dziecko - szczęśliwie nuciłam sobie i ruszałam w rytm muzyczki:)
A to kilka migawek z dzisiejszego popołudnia :)
 

Ubrałam ją tylko w światełka i łańcuch a dziś wraz z mężem dokończyliśmy nasze dzieło, jest cudne:)

Zrobiło się niesamowicie pięknie, nastrojowo.. Złoto - czerwone światełka mienią się na choince odbijając przy tym brokatowe bombki i łańcuchy...
Płomienie świeczek (są dosłownie wszędzie) cudnie migoczące...
A z komika wydobywa się zapach drewna i  iskrzący się ognień..
 
 
 Choroba - złośliwa nie chcę mnie opuścić...(chyba dobrze jej u mnie;) powoduje to ogromne lenistwo.. Staram się z nim walczyć! Twórczo działając między innymi robiąc stroiki dla znajomych, mamy, teściowej no i dla siebie do naszego gniazdka..
 Bardzo spodobała mi się zabawa z przyozdabianiem wianków i stroików - uwielbiam takie ręczne robótki;)
 
 I dla mamy:)
Kocham ten czas oczekiwania, czas przygotowań, porządków, kupowania dodatkowych ozdób - bo według mnie - zawsze ich mało;) 
 Piękne podkładki z filcu kupiłam będąc w Niemczech za 1 euro:)
 
 
 Komoda także dostała kilka świątecznych ozdóbek - nie mogłam się powstrzymać:)
I tak sobie przy tych wszystkich magicznych światełkach, przy dźwiękach pięknej muzyki ostatnimi czasy rozmyślam, dumam nad swoim życiem...
 W głowach cały czas myśli świąteczne a przecież już ostatnie dni starego roku, powolutku czas na podsumowania..
Nie wiem czy to z powodu nadchodzących świąt czy też kończącego się roku... Ale w mojej głowie mnóstwo różnych myśli..
Też macie teraz taki okres? Czy tylko ja jestem takim wyjątkiem;)?
 

 ****
Nawiązując do drugiej połowy tematu posta moje "małe radości" 

Odkąd pamiętam uwielbiam zdjęcia, ostatnimi czasy marzyłam o zrobieniu galerii w salonie, galerii w której umieszczalibyśmy zdjęcia z okresu naszej młodości, narzeczeństwa, naszych bliskich, to co kochamy.
I spełniliśmy małe marzenie o rodzinnej galerii. Codziennie przy spożywaniu posiłków możemy patrzeć i powspominać ;) Póki co zawisło dwanaście białych ramek, z biegiem lat chcemy dołączać nowe zdjęcia, uwieczniające piękne chwile naszego życia.


 Dziś kupiłam ozdobne sznurki, które od razu jak je ujrzałam i cenę (niespełna 4 zł. Jeżeli ktoś by chciał to kupiłam je w Castoramie) nie zawahałam się i wzięłam trzy ruloniki. Już nie mogę się doczekać kiedy sznureczki wykorzystam a mam w planach między innymi ozdobić nimi prezenciki dla rodziny:) No i kupiłam sobie od dawna upragniony przeze mnie klej na gorąco, maluśki, podręczny taki fajny:) jakie drobiazgi a mnie uszczęśliwiają - jak niewiele potrzeba;)


Chciałam się też pochwalić tak nie skromnie;) co dostaliśmy już w prezencie pod choinkę.. 
Wypiekacz do chlebka, mogę w nim robić ciasto na drożdżówki, bułeczki, pizze. Jest cudowny!
Prezencik dostaliśmy od rodziców mojego małżonka dwa dni temu a już drugi razy piekłam w nim chlebek:)

I kolejne moje marzenie spełnione, bo odkąd stałam się panią domu marzyłam o tym by pachniało u nas ciastem, świeżym pieczywkiem. Bym mogła pochwalić się upieczonym przez siebie chlebem. I mam kolejne marzenie spełnione;)
 
W smaku jest bardzo dobry, od razu go zjadamy, właśnie teraz wyciągnęłam świeżutki, pachnący chlebek ze słonecznikiem na kolacyjkę, zapewne do jutra nie dotrwa;)

Jakby ktoś nie miał pomysłu na prezent polecam, naprawdę rewelacyjna i pyszna sprawa,:)

Do usłyszenia moi kochani niebawem
Miłego wieczorku życzę:)
Patrycja

15 komentarzy:

  1. hello moja bratnia duszyczko od czerwonych deko świątecznych;-)
    bardzo klimatycznie u Ciebie jak zawszeeeeeee
    http://otulenibiela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak.. wg mnie także ozdób nigdy za wiele :P

    Noo to teraz pieczenie bd na całego xD po co w sklepie kupować chleb jak samemu można zrobić ;)

    Też mi się marzy taka "galeria", ale na to jeszcze przyjdzie czas (remonciki i urządzanie jeszcze przede mną)

    Pozdrówka!
    Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że przyjdzie i taki czas gdzie Ty swoje małe marzenia spełnisz:)
      ściskam:)

      Usuń
  3. pięknie u Ciebie, i tak jak lubię na czerwono :) a ja szukałam takich sznurków a w empiku cena powaliłam mnie z nóg, dzięki za informację. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuś:) a pamiętasz cenę w empiku? bo ciekawa jestem:):)
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  4. tak świątecznie już u Ciebie jeszcze chyba tylko śniegu na dworze brakuje! super
    Dzięki za informację o sznureczkach! najdalej w poniedziałek pojadę je kupić! na jakim dziale można je dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sznureczki kupiłam tam gdzie ozdoby świąteczne. Jak nie będziecie umiały znaleźć to spytajcie o sznurek uniwersalny - bawełniany, może Wam powiedzą:) Były jeszcze kolorki zielony i żółty.
      A tak u nas tylko śniegu brakuje, u mnie już na całego świątecznie, już tylko małe drobiazgi będę wprowadzała:)

      Usuń
    2. sznurek kupiony:) rewelacja:) dzięki za info

      Usuń
  5. Widzę, że u Ciebie bardzo czerwono, świątecznie :) Ozdoby piękne, taki domek udekorowany to sama przyjemność :) A chlebek i maszynka do chleba - super. My wypiekamy sobie chlebek z dodatkiem płatków owsianych, żeby troszkę podnieść jego wartość żywieniową :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) A tak mam też w planach dodawać różnych dodatków typu płatki owsiane, siemię lniane, słonecznik itp:) cieszę się że mam tą możliwość piec sobie sama chlebek:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Pati to kobieta ktora nie stoi w miejscu... jak w magocznym lesie u Ciebie... jesteś juz gotowe na godzine 0 ;) Stroiki profesjonalne... pomysl o kursie florystycznym i otworzeniu kwiaciarni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu za ciepłe słowa:) A o kursie już myślałam...za to swojej kwiaciarni bym nie chciała, to nie dla mnie;)
      Ściskam:)

      Usuń
  7. Pięknie i mocno świątecznie :) masz zmysł do tworzenia przytulnych wnętrz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) bardzo miło jest usłyszeć taki komplement:)

      Usuń