poniedziałek, 18 listopada 2013

Stół w którym się zakochałam;)

Jakże jestem szczęśliwa mając już w swoim salonie piękny, solidny stół z czterema prostymi krzesłami. Właśnie taki jaki sobie wymarzyłam..
Jestem w nim zakochana bez pamięci;)
Za każdym razem przechodząc obok cały czas spoglądam i cieszę oczy:)
Myślę, że to jedna z tych najlepszych decyzji w naszym życiu jaką podjęliśmy, bo kosztował naprawdę nie wiele a jest porządny i co najfajniejsze drewniany!
Mam nadzieję, że posłuży nam dobrych parę lat...

Rzeźbione nogi i te okucia na nich..sprawiają że stół jest prosty ale zarazem i stylowy...

   
Od jakiegoś czasu szukaliśmy stołu do salonu nie miał być duży, taki właśnie na cztery osoby z prostymi krzesłami bez żadnych obić, siedziska miały być drewniane i tyle... 
Przeszło miesiąc obserwowaliśmy ten stół, od razu go nie kupiliśmy ponieważ byłam wtedy w Niemczech, więc nie pozwoliłam żeby małżonek zadecydował sam:) chciałam zobaczyć go na własne oczy, czy mi się spodoba tak jak na zdjęciu...Później jak już wróciłam, zanim nacieszyłam się domem troszkę czasu zleciało..Jakoś tak do końca nie było nam w głowie szukać czegoś dalej, aż tu wczoraj zobaczyliśmy, że owy stół jest dalej na sprzedaż i to na dodatek cena zeszła o 50 zł w dół, niby nie dużo ale zawsze coś:)
Stwierdziliśmy z mężem, że to cacko czeka na nas, że to jakiś znak aby go kupić i tak na wariackich papierach pojechaliśmy, rozkręciliśmy, kupiliśmy:)
Pomimo tego, że wróciliśmy dość późno wybłagałam mojego współmałżonka aby złożył nasz nowy nabytek i tak o to dziś już od rana kombinowałam gdzie stół ulokować:)


Teraz wypatrujemy komodę i narożnik:)

A to dzisiejszy wieczór kominek rozgrzewa atmosferę w domu, pierniczki nie polukrowane bo też od wczoraj nie za wiele ich zostało...:)



Jak Wam się podoba??

Udanego tygodnia moi mili, ja uciekam dalej delektować się klimatem jaki panuję u mnie w domciu:)

Patrycja

13 komentarzy:

  1. Zakup super :) Te okucia też mi się podobają, a co do krzeseł to takie bez obić są najpraktyczniejsze ;)

    Ale u Cb nastrojowo .. kominek o którym marzę ... :) :) :)

    Pozdrawiam
    Violetta

    OdpowiedzUsuń
  2. Stol jest wspanialy trafilo Wam sie cudo; ) jaki ma nogi.....zazdroszczę; ) i jeszcze klimat wieczoru. ..czemu nie mieszkam blizej;) p.s fotki genialne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dlaczego nie mieszkasz bliżej??:):) Dziękuję Joasiu:)
      Trzymaj się ciepełko:)
      Patrycja

      Usuń
  3. Stół piękny. Kominka zazdroszczę. Życzę samych miłych chwil na rodzinnych biesiadach przy stole. :) Zapraszam na mini candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mysia:) Stół też bardzo mi przypadł do gustu, a w candy jak zapraszasz z chęcią wezmę udział:):)
      Pozdrawiam serdecznie:)
      Patrycja

      Usuń
  4. Stół posłuży na pewno przez piękne kilkanaście lat :) Czasami jak się trafi coś takiego, to całe życie wspomina się jaka to była zdobycz :) Pozdrawiam cieplutko, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racje masz Aniu, napewno nie raz będziemy wspominać jakie to szczęście mieliśmy z tym stołem:) Teraz wszystko chciałabym na nim robić:):)
      Pozdrawiam Cię:)
      Patrycja

      Usuń
  5. Piękny... Nie ma szans, by rozmowy przy takim stole nie były tylko przyjemnością, a posiłki wyjątkowe...Czaruje swym klimatem.Ja zaczęłam marudzić, bo "odwidział" mi się okrągły, który mamy...chciałabym w kwadracie..ale cóż..moje "widzimisię" chyba nie dociera do Mego Kochanego:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To nie tylko Ty tak masz..:) ale może jakoś uda Ci się z czasem go przekonać:) w końcu my kobiety wszystko potrafimy hihi;) A tak nasz stół jest cudny już nie tylko rozmawiamy czy jemy przy nim ale też "tworzę" różne cuda na święta, oj służy mi on, służy:)
      To trzymam kciuki żeby ukochany kiedyś uległ;)
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  6. śliczny a tego kominka to troszkę zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja Ci zazdroszcze tego stołu..

    OdpowiedzUsuń