poniedziałek, 16 września 2013

Niedzielna wycieczka dookoła świata:)

Witajcie:)
Dziś wpadłam tylko na chwilkę, przez najbliższy czas będę prawdopodobnie rzadko wchodzić na mojego bloga, pisać nowe posty nie mówiąc już o odwiedzaniu Waszych blogów... Mam jednak ogromną nadzieję, że dam radę chociaż od czasu do czasu wrzucać fotki z mojego pobytu w Niemczech..Tak kochani, jadę do Niemiec prawdopodobnie na 2 miesiące..
Najbardziej w świecie boli mnie rozłąka z moim ukochanym, najlepszym na świecie mężem..:(
Przez całe dwa miesiące, będzie nam musiał wystarczyć telefon i skype...
Ale mam nadzieję, że dam radę! W końcu dwa miesiące to nie wieczność..
Dziś jednak chciałam Wam pokazać gdzie ostatnio byliśmy..
We wczorajszą niedzielę wraz z naszymi ulubionymi sąsiadami odwiedziliśmy Wadowice i Inwałd - Park miniatur, Średniowieczną Warowanie:)
Pogoda jak sami zobaczycie dopisała nam w 100%. Było cudownie, w drodze powrotnej troszkę pojawiło się więcej chmur, ale to już nam nie przeszkadzało:)
Dobre parę godzin chodzenia, zwiedzania - obeszliśmy cały świat w jeden dzień;)
Byliśmy tam z mężem już po raz trzeci, za każdym razem odkrywamy coś nowego, ponieważ cały czas ulepszają to miejsce, myśleliśmy że się nie da a tu proszę, widocznie da radę:)
Sami popatrzcie mały kolarz z naszej wycieczki
Na początku odwiedziliśmy Wadowice, dom Papieski no i zjedliśmy przepyszne Papieskie kremówki- musieliśmy;)
 
Później po kawce, herbatce i pysznej kremówce ...
...czas pozwiedzać trochę świata:)
Prawie jak w Paryżu :)
Z moim ukochanym mężem przy stadionie narodowym;)
Po zwiedzeniu parku, parę kroków dalej widać już zamek średniowiecznej Warowni - kryje on  w sobie niezwykłe miejsca. Historia opowiedziana poprzez zabawę, moim zdaniem bardzo udany pomysł, pracownicy tego miejsca chodzą w starodawnych strojach, pokazują jak się kiedyś pracowało. Zobaczymy tam smoki wydające z siebie przedziwne, momentami śmieszne odgłosy:) zbrojownie, salę tortur-dla mnie przerażające widoki czy tarasy widokowe-bardzo polecam:)

To jest tylko namiastka tego niezwykłego miejsca. Park miniatur jak i Warownia są godne polecenia dla całych rodzin, dla dzieci jest tam poprostu raj na ziemi. Każdy znajdzie coś interesującego dla siebie. Obok tego jest Dinolandia, tam już nie mieliśmy sił zajrzeć, szkoda ale bynajmniej będzie kolejny pretekst do odwiedzenia Inwałdu;) 

***

Kochani nie wiem jak teraz będzie wyglądać moje prowadzanie bloga , postaram się jak najczęściej tutaj zaglądać i coś nowego dla Was szykować...
Mam nadzieję, że pomimo czasami braku nowości w Be Happy, nie opuścicie mnie;)
Do szybkiego mam nadzieję usłyszenia
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie:)
Patrycja

9 komentarzy:

  1. dwa miesiące szybciutko miną :)) też byłam w parku miniatur, ale chyba nie w tym :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna wycieczka! jeszcze nigdy nie byłam w Wadowicach... mam nadzieję nadrobię.
    trzymam kciuki, by dwa miesiące szybko Ci zleciały i zapisuje sobie u siebie Twojego bloga, zaprasza i ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może czas najwyższy pojechać, odwiedzić te strony;) Wadowice piękne miasteczko i bardzo polecam Inwałd mnóstwo atrakcji dla każdego:)
      Ja sobie również z chęcią zapiszę Twojego bloga:) Dziękuję za kciuki:)
      Pozdrawiam
      Patrycja

      Usuń
  3. Mam nadzieje ze szybko wrocisz. Dwa miesiace to wcale nie malo. Trzymam kciuki. Wycieczka widac ze bardzo udana ;) buziaki. K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu też mam ogromną nadzieję, ze miną mi szybko te dwa miesiące..a może krócej... zobaczę jak długo uda mi się wytrzymać rozłąkę z moim mężem..Dziękuję za kciuki:) a wycieczka udana o tak;)

      Usuń
  4. W końcu zajrzałam na bloga .. tak długo mnie tu nuie było .. jestem ciekawa co u Cb na blogu się pozmieniało - widzę wygląd bardziej jesienny ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo to moje okolice, ale wstyd się przyznać jeszcze tam nie byłam, zawsze kiedy mogę tak dużo ludzi i odkładam i odkładam i wybrać się nie mogę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak Wasz maluszek troszkę podrośnie to na pewno będziecie mieli okazje i odwiedzicie-nawet jak będzie dużo ludzi... Naprawdę fajne atrakcje dla dzieciaczków ale też i dla dorosłych:) Także polecam Ci:)

      Usuń
  6. Nigdy tam nie byłam! Ale bardzo, bardzo zachęcasz :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń