poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Krótki wpis...

Witajcie kochani

Dziś wpadłam tylko na chwilkę, bowiem nadzwyczajnie w świecie ostatnio brak mi czasu na cokolwiek... W tamtym tygodniu gościliśmy u siebie rodzinkę ze strony mojego męża. Rozmowom nie było końca..do późnych godzin nocnych potrafiliśmy siedzieć...
W miniony weekend spełniło się moje marzenie, jeszcze za czasów panienki chciałam zostać chrzestną i o to zostałam Mamą Chrzestną ślicznej dziewczynki, córeczki mojej przyjaciółki..
W wolnej chwili staram się relaksować czytając. Parę dni temu znalazłam ciekawą książkę, polecaną przez wielu "Lekcje Madame Chic" Jennifer L. Scott popularnej w Stanach Zjednoczonych blogerki. Książka jest min.o odkrywaniu sekretów życia jednej z francuskich rodzin mieszkającej w Paryżu. Osobiście lekcje u Madame Chic;) wciągnęły mnie na całego. 
Książkę przeczytałam w jeden dzień. 
 
Polecam dla odmiany - czyta się ją lekko, jest zabawna, interesująca oraz pełna wskazówek jak żyć a'la francaise;)

Na koniec chciałam Wam pokazać prezent od mojej szwagierki pojemnik na mydło i na szczoteczki do zębów:) owy komplecik współgra wręcz idealnie z moją łazienką:)
Zmykam już!
Będzie mnie teraz troszkę mniej na blogu ale obiecuję się poprawić jak będę tylko mogła...
Na koniec zostawiam Was z ciasteczkami maślanymi:):)
Pozdrawiam
Patrycja

6 komentarzy:

  1. Witaj.Spotkania z rodziną też lubię . Piękne te dodatki do łazienki otrzymałaś.Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrycjo:) Książki chyba też lubimy podobne;) Bo jak ją opisałaś, to od razu pomyślałam, że musi być genialna;) Przy najbliższej okazji gdzieś ją dorwę...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu z chęcią pożyczę Ci ją:)

      Usuń
  3. Madam jest też i na mojej liście, zresztą kilka innych książek związanych z francuskim życiem także....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - fajnie się ją czyta, z taką lekkością:) a kiedyś będę musiała zajrzeć do innej literatury francuskiej bo Madame Chic to moja pierwsza taka książka a'la france;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń