środa, 28 sierpnia 2013

Koniec wakacji i kuchnia w kwiatach:)

Dzień dobry moi mili :)
Niestety tegoroczne wakacje dobiegają końca...Jak ten czas szybko leci..
Pogoda myślę, że dopisała nam w 99%:)
Mieliśmy piękne ciepłe czasami wręcz upalne lato.. Ostatki wakacji to coraz krótszy dzień, chłodniejsze wieczory, mgliste poranki..Ale ja to uwielbiam, lubię patrzeć jak pogoda się zmienia, jak za chwilę przywitamy mam nadzieje, naszą piękną złotą jesień.
Myślę, że te wakacje zapadną mi w pamięci ze względu na wiele fajnych zdarzeń jakie mnie spotkały, choćby, założenie bloga:)

Zobaczcie co dziś przyniosłam do domu... Ostatnie słoneczniki, które były na ogrodzie..Wystarczyło kilka żółtych kwiatków by umilić czas spędzony w kuchni..
Zapraszam do obejrzenia zdjęć mojej małej przestrzeni:)

Ususzony czosnek
Herbata, którą kocham - ostatnio uwielbiam sypaną:)
Aniołek, który ostatnimi czasy towarzyszy mi przy pichceniu;)
I oczywiście nie mogło zabraknąć kwiatów doniczkowych:)
Kochani zobaczcie co ostatnio udało mi się znaleźć, owe materiały kosztowały mnie całe 14złotych a mogę z nich wyczarować cuda, mam tyle planów co z nimi zrobić, że będę musiała jeszcze je dokupić bo mi nie starczy:)
Wczoraj zaczęłam "coś" z nich tworzyć - uczę się dopiero szyć więc zapewne nie będzie to idealnie zrobione ale ważne, że własnymi rękami:) Poniżej przedsmak materiałowy;) Cudowne są czyż nie??:)
Do usłyszenia moi mili
Życzę udanych ostatnich dni wakacji
Patrycja:):)

4 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia, miły nastój, ciekawie opowiedziane nawet banalne historie. Wiele umiesz, uczysz się wiele na nowo, po prostu chcesz i smakujesz życie. Ciekawa jestem co powstanie z zaprezentowanych tkanin. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu dziękuję bardzo za miły komentarz:) Dużo rzeczy chcę się nauczyć i na pewno będzie to pokazane w Be Happy:)
      Pozdrawiam cieplutko
      Patrycja

      Usuń
  2. Słoneczniki :) :) :)
    I tkaniny w krateczkę :) :) :) cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoneczniki :) :) :)
    I tkaniny w krateczkę :) :) :) cudeńka!

    OdpowiedzUsuń