poniedziałek, 8 lipca 2013

Wiankowo:)

Zainspirowana pięknem morza, chciałam zatrzymać trochę klimatu wakacyjnego w moim domu. 
Z tegorocznych, nadmorskich zbiorów muszelek i patyczków zrobiłam wianek na drzwi do łazienki. Ot ma on symbolizować cudownie spędzony urlopik:) 
Mam nadzieję, że wam się spodoba?
Wianek jest bardzo prosty do zrobienia, w zasadzie potrzebujemy tylko: 
- wianek,
- muszelek,
- patyczków,
- sznureczków,
- klej najlepiej na gorąco ( próbowałam z magikiem ale niestety ciężko jest by większe muszelki się poprzyklejały ),
- przyda się także jakaś mała przekąska do podgryzania w moim przypadku są to czereśnie;) 

Mając te wszystkie rzeczy już według swojej inwencji twórczej przyklejamy gdzie nam się podoba i w ten o to sposób powstaje fajna dekoracja a w moim przypadku i fajna pamiątka.
A oto mój wianek i moja wyobraźnia;)
Do łazienki także wniosłam trochę klimatu morskiego, muszelki, piasek, patyczki to jest to co teraz triumfuje w moim raju:)


3 komentarze:

  1. Ładny wianek ;)

    Pozdrawiam
    Violetta

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna pamiątka :)...my też tworzymy "morskie" dekoracje z tego wszystkiego co z plaży przywozimy :)

    OdpowiedzUsuń