środa, 24 lipca 2013

Styl skandynawski - Inspiracje do kuchni

Przez ostatnie dni namiętnie myślę o remoncie..
Marzy mi się kuchnia w stylu skandynawskim - romantyczna, delikatna z naturalnych materiałów.. Przeglądając setki blogów, widząc tyle inspiracji coraz bardziej ciągnie mnie w te strony.
Styl skandynawski i jasne wnętrza optycznie powiększają małe mieszkania, ( moja kuchnia jest specyficzna, nie jest duża ale długa - kształt prostokąta ).
Szczerze mówiąc to boję się trochę tej bieli na meblach... 
Czy nie będę miała problemu z utrzymaniem czystości...Czy tak pięknie będzie ona wyglądała jak na zdjęciach innych koleżanek? 
Może macie jakieś podobne doświadczenia? 
 Wprowadzając się przeszło 4 lata temu do mojego męża nie wiedziałam do końca w jakim stylu będzie urządzone Nasze gniazdko?? Od początku wiedzieliśmy jednak, że na pewno nie chcemy mieszkać   nowocześnie...Jakoś meble na wysoki połysk itp.to nie dla nas.
Zrobiłam szkic jak chciałabym, aby wyglądała nasza kuchnia. 
Widnieje na nim oprócz ułożonych szafek według mojej wyobraźni też wysepka.
 Miałaby ona powstać w miejscu gdzie teraz stoi ściana dzieląca kuchnię ze spiżarką. Częściowo musielibyśmy wyburzyć ścianę i ową wysepkę chciałabym zbudować z cegły. Wysepka miałaby za zadanie przede wszystkim stworzyć dodatkowe, przytulne miejsce do spożywania posiłków jak i do chowania różnych szpargałów. Blat oczywiście z drewna...Na miejscu spiżarki powstałaby jadalnia..Jeszcze parę innych pomysłów ciekawych mam w zanadrzu;)
Jak już dojdzie do skutku ( a nie wiem czy szybko, bo wciąż się waham:) na pewno pokażę.
Ach te dylematy...:)
 Póki co staram się dopieszczać to co mam.
Dziś na oknie mała dekoracja w kolorach błękitu i bieli.
 
  
Owy kubek na zdjęciu to kolejna pamiątka z dzieciństwa mojego męża, wygrzebana z piwnicy:)

Wazonik dostałam od przyjaciółki
Ściereczki częściowo z Ikei i od mamy;)
Fasolka szparagowa z naszego ogrodu, dziś jako dekoracja a jutro posłuży do zrobienia obiadku:)
Ps. za kilka dni wybieram się w bardzo ciekawe miejsce, mam nadzieję, że jakieś skarby uda mi się tam znaleźć:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz