piątek, 26 lipca 2013

Rogaliki z ciasta półfrancuskiego z nadzieniem wisniowym:)


Rogaliki z ciasta półfrancuskiego to taki mój konik:) Zawsze wychodzą, wyglądają apetycznie i smakują każdemu;)
Ten weekend spędzamy u rodziny, tym razem z mojej strony. Będzie gril, długie opowiadania co ta u nas słychać... Z tymi kuzynkami i wujkami nie widziałam się ho ho...sporo lat temu, jako dziecko byłam tam ostatni raz...Już nie mogę się doczekać:)
Nie chciałam jechać z pustymi rękami więc wymyśliłam, że zrobię owe rogaliczki. Takie prosto z serca. Lubię komuś dawać coś od siebie, coś zrobionego przeze mnie... Oczywiście zawieziemy też inne słodkości, trunki ale to już kupne:) Wcześniej myślałam o cieście czy też innych smakołykach, ale musiałam mieć na uwadze czy mój mały prezencik wytrzyma tak długą jazdę w te upały (przed nami 200km). A na moje oko rogalikom nic a nic nie grozi;)
Przepis na to ciasto znajdziecie Tutaj. Farsz jak zawsze dowolny, ja wybrałam dżemu z wiśni. Do ciasta dodałam trochę maku, tak dla urozmaicenia;) Mam nadzieję, że i im zasmakuję.
 Oto moje wypieki
"Sielskie Życie"- to co lubię:)
A poniżej kilka fotek z minionego tygodnia:) 
Nasza ostatnia zdobycz, stara, pozłacana doniczka:)
Uszyta przeze mnie firaneczka z poszewki na kołdrę plus koronka, jak dla mnie wyszło super:) Na drzwiach do łazienki wisi taka sama. Jak już robię to podwójnie;)
Jak widać z kwiatków (chwastów), z którymi na dworze walczymy w domu mogą stanowić fajną dekoracje:)
 

 

 Dużo radości i słodkości na ten weekend Wam życzę:) 


4 komentarze:

  1. piękne fotki,smaczne przepisy - wszystko zachwycające.Pozdrawiam i zapraszam do Dobrych Czasów

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie tak sielsko, ciepło przytulnie... już sobie wyobrażam jakie cudne zapachy dzięki tym wszystkim pysznościom. Takie powinny być domy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa:) o tak zapachy rozchodzą się po całym domu:)

      Usuń