czwartek, 11 lipca 2013

Kokosanki:)

Z przepisu tego nie raz już korzystałam, także z czystym sumieniem mogę Wam polecić:) 
Ciasteczka kokosowe to mała i szybka osłoda do popołudniowej kawki. Z wczorajszej tary zostały mi białka. Od razu pomyślałam o wykonaniu tych aromatycznych ciasteczek:) Zapach kokosu unosił się po całym domu... Są one bardzo szybkie i łatwe do wykonania, także przed przyjściem np.przyjaciółki można je szybciutko zrobić:) Mają chrupiące skórkę na zewnątrz a w środku są mięciutkie, do tego kawusia czy zimne mleko ( jak preferuje mój współmałżonek;) ) i zachcianka na coś słodkiego - zaspokojona:)
Składniki: 
3 białka
ok. 200g cukru ( według uznania )
100g kokosu
2 łyżki bułki tartej
Przygotowanie:
Białka ubijamy na sztywno, następnie dodajemy cukier, kokos, bułkę tartą i delikatnie mieszamy łopatką
Smarujemy blaszkę margaryną i wykładamy papierem do pieczenia ( ja jak go nie mam to używam śniadaniowego:). Wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni, na około 15 minut . Aż się zarumienią.
A tak już wyglądają po wyciągnięciu z piekarnika

 
Może ktoś się skusi na wykonanie kokosanek??

Ps. Mam takie momenty w swoim życiu gdzie napada mnie nie ogarnięta chęć pieczenia:) i ten czas właśnie nadszedł:)
Pozdrawiam 


 

2 komentarze:

  1. Mam tak samo .. i jutro biorę się za realizowanie .. Może skuszę się na zrobienie kokosanek także (??) :)

    Pozdrawiam
    Violetta

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córcia wielbi wszystko co kokosowe :)
    Robimy takie gdy zostają nam białka :)

    OdpowiedzUsuń