wtorek, 16 lipca 2013

Inspiracje łazienkowe


Ostatnie tygodnie były szalone, dzień za dniem tak przeleciał...W ten weekend bawiliśmy się w gronie rodziny i znajomych na weselu kuzyna. Zabawa była przednia, pyszne jedzonko, doborowe towarzystwo, niespodzianki, tańcom nie było końca:) 
 
Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze rozczulam się na takich uroczystościach...ojciec prowadzący do ołtarza swoją córkę, słowa przysięgi dwojga kochających się ludzi, pierwszy taniec, podziękowania dla rodziców...można by tu tak wymieniać. Nie wiem czy tylko ja tak mam?? może jestem za wrażliwa;) 

Wracając do tematu Inspiracji. Chciałabym Wam dziś pokazać moja małą łazienkę, jej metraż to 2 x 2m, także same widzicie, jest wręcz maciupcia;) Mam zamiar wprowadzić do niej kilka zmian, ale to w najbliższej przyszłości, bowiem jest tyle ciekawych inspiracji, mam nadzwyczajnie w świecie problem:) Muszę zrobić to umiejętnie, tak żeby nie było nadmiernego przepychu.
A tym czasem kilka migawek jak wygląda teraz:
Jak powyżej na zdjęciach widać lubię kwiaty:) Mam ich w domu sporo, jednak w  łazience rosną jak oszalałe, widocznie klimat im odpowiada.

Chciałabym przede wszystkim znaleźć przezroczyste, proste buteleczki w których mogłabym przechowywać szampon, żele pod prysznic...Kosze do szafek na kosmetyki, suszarki i parę jeszcze innych drobiazgów. Mam teraz wizje, aby na wierzchu było jak najmniej szpargałów. A więcej przestrzeni, ładnych delikatnych drobiazgów.
Nie mam dozownika na mydełko, zawsze kupowałam mydło w płynie od razu z buteleczką - czas to zmienić:) Musi mi coś wpaść w oko. Póki co rozmyślam sobie plan, przeszukuje czasopisma, strony internetowe.. Wiem tyle że na pewno chciałabym wprowadzić bieli, jak najwięcej jasnych elementów. . Jak już dojdzie do małej metamorfozy zapewne efekty pokaże:)
A tak wyglądał mój wczorajszy wieczór: kubeł pełen kawki i stos inspiracji wnętrzarskich - pełen relaks:)
A może Wy znacie jakieś godne uwagi pomysł na małą zmianę w łazience?
Miłego wieczorku:)

6 komentarzy:

  1. Super! Jak bardzo bym chciała poprzeglądać sobie takie czasopisma ... uch a co do łazieneczki to fajnie, że masz już nad czym pracować (ja np. mam łazienkę nadająca się do remontu, więc co bym nie zrobiła, to i tak będzie wyglądać dennie :P). Ja póki co zmieniłam to co mogłam i mam m.in. koszyczki wiklinowe, które widzę również u Ciebie ;) Niewielka zmiana, a look o wiele lepszy :D

    Pozdrawiam serdecznie
    Violetta :)

    P.S. Mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową, bo bardzo utrudnia komentowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A proszę bardzo, wyłączone:)
    Połowa sukcesu to wyremontowana łazienka, a przede mną też jeszcze trochę pracy...szukania, ale ile satysfakcji będzie później:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, z tym szklanym pojemnikiem na pędzle. A czasopisma wnętrzarskie też uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń