niedziela, 30 czerwca 2013

Powitalnie:)


W końcu nadszedł mój czas, zainspirowana waszymi blogami, od paru lat czytania i oglądania postanowiłam spróbować swoich sił w blogowym świecie. Chciałabym pokazać tutaj moją codzienność, to co lubię i kocham. Nazwa bloga wzięła się od tego, że staram się po prostu być szczęśliwa, staram się ale nie zawsze to wychodzi...samo życie. Mam na imię Patrycja witam i zapraszam Was do siebie na spędzenie wspólnego czasu.

Na dobry początek lata (choć pogoda za oknem, póki co barowa) woda smakowa. W roli głównej rabarbar z małą domieszką cukry, cytryny i paru listków mięty. Zaspokoi nawet najbardziej wymagające podniebienia. 

 Do usłyszenia już niebawem:)

Pozdrawiam

 

3 komentarze:

  1. Witaj w blogowym świecie :)
    Życzę powodzenia i niekończących się pomysłów oraz ich realizacji :)
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. :) fajnie, że w końcu trafiłam do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń